شمانیوز
شما نیوز

آخرین خبر ها از فریبا نادری بازیگر محبوب

فریبا نادری بازیگر ایرانی چندی پیش عکسی از او به همراه دوستش، منتشر شد که با واکنش هوادارانش مواجه شد.

آخرین خبر ها از فریبا نادری بازیگر محبوب

بازیگر ایرانی است. فریبا نادری تا به امروز دوبار ازدواج کرده است. فریبا نادری با بازی در سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید. فریبا نادری سبک بازی خاصی دارد. فریبا نادری فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا آورد.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی ایرانی می باشد که بیشتر او را در تلویزیون و سریال ها دیده ایم تا سینما و فیلم. وی از همین طریق نیز پله های شهرت را بالا رفت و حالا محبوبیت خوبی بین مخاطبین دارد.

 البته که این محبوبیت و شهرت پس از فعالیت های زیاد در اینستاگرام بیشتر شد و خانم بازیگر همانند بقیه سلبریتی ها در این فضا نیز تلاش برای نشون دادن خود دارد تا از یاد نرود! انگاری این روز ها همه نگاه ها به سمت سینمایی ها رفته و دائما یکسری بازیگر در حال رفتن به مراسمات مختلف سینمایی هستند و فتوکال و مصاحبه هاییست که از آن ها دیده و وایرال میشه. حالا این وسط هنرمندانی که کمرنگ شده اند مثل فریبا نادری باید به گونه ای ابراز وجود کنند تا بر سر زبان ها باشند و چه جایی بهتر از اینستا و فضای مجازی!

 

فریبا نادری

 

از این ها که بگذریم برخی از هنرمندان خانم مثل الهام حمیدی دستی هم بر تبلیغات مزون های لاکچری دارند به این گونه که مانتوهای مختلف و لاکچری رو پُرو میکنند تا اعتماد مشتری برای اون مزون بیشتر بشه. ویدیویی هم از فریبا نادری منتشر شده که در همین راستا رفته و نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد جدا از تبلیغات و تعریفات الکی از مانتو ها، خانم بازیگر پشت موهاش بلوند یخی هستش و بافته شده کاملا بیرونه و جلوی موهاش به رنگی دیگر بلوند شده و این تفاوت رنگ خیلی به چشم میاد!

فریبا نادری: التماس شوهرم کردم تا منو گرفت!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری

 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

همسر فریبا نادری مردی ثروتمند است به گونه ای که فریبا نادری بعد از شرکت در برنامه شام ایرانی و رونمایی از خانه لوکسش کلی معروف تر شد. 

فریبا نادری هم اینجور که از پست و استور هاش و در کل روزمرگی که منتشر می کنه مشخصه که دغدغه خاصی نداره اما به تازگی تصویری از خود انتشار داد که چهره ای ناراحت داشت و نوشت: کمی دلم گرفته از ادم هایی که دوستشان دارم!

فریبا نادری

 

تغییر چهره فریبا نادری

فریبا نادری جدیدا عکسی از خودش توی پیجش منتشر کرده که از نظر کاربرا خیلی خوشگل شده اما اصلا شبیه خودش نیست. چهره خانم نادری تو این عکس به قدری دستکاری شدس که اگه جای دیگه ای غیر از پیج خودش میدید هیچ جوره نمیتونستید بفهمید که این عکسِ خانوم نادری هست خلاصه که خانوم خانما تو این عکس حسابی ناشناس شده.

علاقه عجیب خانوم بازیگر به سلفی گرفتن تو آسانسور

اگر از دنبال کنندگان پیج فریبا نادری باشید حتما دیدید که تصاویر زیادی از خودش تو پیجش منتشر کرده و علاقه بسیاری هم به سلفی گرفتن تو آسانسور داره خلاصه هر جا که یه آسانسور آینه دار باشه خانم نادری دست به گوشی میشه و فالوورهاشُ به یک سلفی مهمان میکند. 

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

فریبا نادری

 

ازدواج اول

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

 

فریبا نادریفریبا نادری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied