شمانیوز
شما نیوز

افشاگری عجیب پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی از حرکت امیر آقایی برای کمک به حسش در فیلم بی‌مادر خاطره ای را بازگو کرد.

افشاگری عجیب پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس چند سالی است که وارد عرصه بازیگری شده است  پژمان جمشیدی در تیم های داخلی زیادی بازی کرده است اما فوتبال روی خوش به او نشان نداد تا این که پژمان جمشیدی وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیار زیادی بازی کرده است و در بسیاری از آنها نقش اول را ایفاگر شده است.پژمان جمشیدی یکی از پولساز ترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران است . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی پژمان جمشیدی می پردازیم.

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . 

پژمان جمشیدی در تهران به دنیا آمده است و اصالتا اهل شهر تهران است و پدرش یکی از خوش اخلاق ترین دبیران بازنشسته آموزش و پرورش است و مادرش چند سالی است که به رحمت خدا رفته است. او یک برادر بزرگتر از خودش دارد که اسم برادرش هومن است و یک خواهر کوچکتر از خود به نام مامک دارد. برادر پژمان جمشیدی در سال ۵۳ به دنیا آمده است و خواهر پژمان جمشیدی متولد سال ۱۳۶۱ و صادره شناسنامه از تهران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied