شمانیوز
شما نیوز

قیمت باورنکردنی سکه | سکه گران شد

قیمت سکه امروز دوباره گران شد .

قیمت باورنکردنی سکه | سکه گران شد

 قیمت سکه در روز های اخیر نوسانات زیادی داشته است . قیمت سکه در پی اخبار درگیری اوکراین و روسیه بالا رفته است . در ادامه جزئیات افزایش قیمت سکه را می خوانید .

قیمت طلا و سکه دیروز را با رشد سریعی آغاز کرد و امروز نیز به رشد خود ادامه داد، به این ترتیب قیمت سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. این افزایش قیمت‌ها ادامه دارد؟

روز گذشته طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون ۹۵۰ هزار تومان است.در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۱۷ هزار ۷۳۳ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

دنیای اقتصاد درخصوص روند قیمت سکه آورده است:

بازار طلا و سکه روز یکشنبه پس از پشت سر گذاشتن فشارهای هیجانی واردشده از سوی اخبار برجامی و نوسانات اونس طلا در پی آمار اقتصادی ایالات متحده، افزایش چشمگیری را تجربه کرد؛ به طوری که سکه امامی در ساعاتی از روز گذشته نوسانات زیادی را شاهد بود.

اما در ادامه داد و ستد‌ها در واکنش به بسته بودن بازار جهانی و نبود قیمت برای اونس طلا اندکی آرام‌تر شد. اما به دلیل رشد نرخ دلار در بازارداخلی در بالای مرز ۱۲‌میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان باقی ماند.

کارشناسان بر این باورند که هیجانات معامله‌‌‌گران تحت شرایط رشد نرخ دلار از سر گرفته شده است. آنها همچنین اذعان دارند، تا زمانی که قطعیتی بر کنترل یا حتی کاهش نرخ دلار در بازار ایجاد نشود، همچون خبر نهایی شدن مذاکرات هسته‌ای، بهای فلز ارزشمند داخلی روند رو به رشدی را طی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied