شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام فوری با شرایط آسان

امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس طی چند ماه صعودی می‌ماند. شاخص کل بورس روز گذشته رشد دو هزار و ۵۳۳ واحدی داشت و در نهایت روی سطح یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام فوری با شرایط آسان

 وام فوری  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام فوری با شرایط آسان 

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام فوری با شرایط آسان

امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس طی چند ماه صعودی می‌ماند. شاخص کل بورس روز گذشته رشد دو هزار و ۵۳۳ واحدی داشت و در نهایت روی سطح یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که بورس طی چهار ماه آینده روند صعودی به خود می‌گیرد.

قرار بود دیروز در جلسه کارگروه مدیریت بازار وزارت صمت، انتقادات وارده به عوارض صادراتی زنجیره فولاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.احتمالا حذف عوارض صادراتی مقاطع طویل و تخت فولادی و همچنین کاهش دو پله‌ای میزان عوارض صادراتی شمش، اسلب، آهن اسفنجی و سایر محصولات زنجیره فولاد به تصویب خواهد رسید.

کاهش دو پله‌ای عوارض شمش به این معناست که نرخ تعرفه آن از ۱۷ درصد به ۱۱ درصد کاهش خواهد یافت. همچنین احتمالاً نرخ تعرفه صادرات اسلب از ۲۲ درصد به ۱۷ درصد کاهش خواهد یافت. (چیلان)

کارشناسان می‌گویند: کاهش و حذف مالیات صادراتی می‌تواند در بلند مدت تاثیر مثبتی روی معاملات بورس داشته باشد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تعامل با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وثیقه قرار دادن دارایی‌های فیزیکی زمان‌بر است اما توثیق سهام به صورت الکترونیکی و فقط با طرح درخواست از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برقرار می‌شود. (ایرنا)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied