شمانیوز
شما نیوز

سورپرایز دولت برای این افراد | مشمولان دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی چه کسانی هستند؟

​مصوبه وام فرزندآوری به شبکه بانکی ابلاغ شده است. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد وام فرزندآوری به همه افراد تعلق نمی‌گیرد و مردم برخی از استان‌ها نمی‌توانند وام فرزندآوری دریافت کنند

سورپرایز دولت برای این افراد | مشمولان دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی چه کسانی هستند؟

 وام فوری  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مصوبه وام فرزندآوری به شبکه بانکی ابلاغ شده است. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد وام فرزندآوری به همه افراد تعلق نمی‌گیرد و مردم برخی از استان‌ها نمی‌توانند وام فرزندآوری دریافت کنند.

بر اساس مصوبه مجلس، در سال جدید به خانواده‌ها وام فرزندآوری ۲۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد. وام فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم، ۴۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۶۰ و فرزند چهارم و پنجم ۸۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این وام فرزندآوری تنها به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهر محل تولد پدر و فرزند زیر ۲٫۵ باشد.

یعنی میزان باروری و زاد و ولد در شهر محل تولد پدر و فرزند کم باشد. دلیل این مساله این است که مهم‌ترین دلیل پرداخت وام فرزندآوری، تشویق زاد و ولد است. چراکه این وام بخشی از قانون جوانی جمعیت است که سال گذشته تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied