شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

شیشه رنگی

شیشه رنگی یک انتخاب مرسوم برای بسیاری از کاربردهای مسکونی و تجاری است. این شیشه، ظاهری مدرن دارد که نگهداری آن آسان است، بنابراین امروزه به دلیل ظاهر براق و منحصربه‌فرد، بسیار محبوب است.

شیشه رنگی

 برای تولید شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل (Lacobel glass)، شیشه از یک طرف با رنگ زیبا، چشم نواز و با کیفیت پوشیده می شود. شیشه رنگی انتخابی ایده آل برای تزیین و شیک کردن دکوراسیون است. فرقی نمی‌کند رنگی مد روز یا معمولی انتخاب کنید، شیشه رنگی جلوه‌های نوری را ارائه می‌کند و چشم اندازهای جدیدی ایجاد می‌کند.

مزایای شیشه رنگی

 

طراحان داخلی شیشه های رنگی را به دلیل ویژگی های جذاب متعدد آن انتخاب می کنند، چراکه همه کاره است و با بسیاری از سبک ها و مدل های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. پس از نصب، این شیشه بلافاصله حال و هوای تازه و به روزی به فضا می دهد. شیشه رنگی یک جایگزین محکم و قابل تمیز کردن برای دیوارهای خشک رنگ شده در مناطق پرتردد است. مزایای کلیدی شیشه رنگی عبارتند از:

رنگ‌های نامحدود

 

بسیاری از شرکت‌های شیشه‌سازی، تطبیق رنگ سفارشی را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید به معنای واقعی کلمه شیشه‌ رنگی مورد نیاز خود را با هر رنگی سفارش دهید.

شیشه رنگی اداری

 این پانل های دیواری شیشه ای میکروب ها را جذب نمی کنند، با چربی پخت و پز اشباع نمی شوند و قابلیت نظافت بسیار آسان دارند و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند.از شیشه رنگی در تولید و ساخت میز های اداری و میز های مدیریت به عنوان صفحه رومیزی میز اداری استفاده می شود.که در ضخامت ۱۰ میل با شیشه سوپرکلییر تولید می گردند.

ac847631-dd5c-45a6-b288-0fa8a899379b

بادوام

شیشه لاکوبل یا شیشه رنگی کوره ای با گذشت زمان زیبایی خود را حفظ می کند. برخلاف کاغذ دیواری، یک دیوارپوش است که ضد ضربه و حرارت  هستند و به راحتی شکسته نمی شود.

تنوع رنگ

استفاده از شیشه رنگی شما را در انتخاب رنگ بسیار راحت و آسوده  می کند تضمین می کند که رنگ انتخابی شما به وضوح می درخشد.شیشه های رنگی دارای ۳۵ رنگ متنوع هستند که در شرکت تترافرم تولید و عرضه می شوند.

طراحی متناسب با نیاز مشتری

 شیشه رنگی را می توان با مشخصات مختلف ساخته و بر روی سطوح مختلف افقی و عمودی نصب کرد. همچنین می تواند به عنوان یک سطح نوشتار استفاده شود و امکانات ارتباطی خلاقانه را فراهم کند. لایه رنگ خط و خش نمی گیرد و می تواند در صورت استفاده برای حمام و آشپزخانه از رطوبت محافظت شود.

دوستدار محیط زیست

پوشش های استفاده شده فاقد فلزات سنگین و هرگونه مواد شیمیایی است و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

کاربرد شیشه رنگی

 

کاربردهای محبوب شیشه های رنگی استفاده از آن در آشپزخانه، حمام، محیط تجاری و غیره است. شیشه رنگی در مجتمع های اداری و خانه ها برای ایجاد تغییر در فضای زندگی استفاده می شود.

شیشه رنگی دیوارپوش

 

شیشه رنگی دیوارپوش را می توان برای کاربردهای مختلف در منازل و ساختمان ها استفاده کرد. نه تنها به فضای داخلی شما کمک می کند، بلکه در هر رنگ یا طرحی قابل سفارش است، تمیز نگه داشتن آن آسان است و نسبت به سایر مواد آسیب کمتری می بیند. در آشپزخانه، دیوارهای رستوران، هتل ها، مغازه ها، ادارات و غیره استفاده می شود.

دیوارها را می توان به طور کامل با شیشه رنگی پوشاند تا محیطی روشن داشته باشد. از طرف دیگر، پانل های شیشه ای با رنگ های مختلف را می توان با سلیقه چید تا دیواری مدرن ایجاد کند.

مبلمان اداری و مسکونی

 

شیشه رنگی می تواند فضایی بی انتها از پیچیدگی و آرامش را از طریق عناصری مانند رویه میز شیشه ای، کمد لباس و قفسه بندی ایجاد کند و عمق و سبکی خاص به فضاهای داخلی بیافزاید.

43a07a4c-58b9-4ebd-b9de-b7bf90371052

کابین دوش شیشه ای

 

شیشه‌های رنگی برای نصب در حمام نیز مناسب هستند، زیرا در برابر رطوبت مقاومت می‌کنند، به راحتی ضدعفونی می‌شوند و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. سطوح بزرگ بدون درز و نگهداری آسان به معنای افزایش ایمنی و نظافت آسان است. استفاده از این شیشه در حمام می تواند به سرعت فضای آن را بهبود بخشد و سبک آن را از سنتی به مدرن تبدیل کند.

به یاد داشته باشید که از نصب دیوار پوش شیشه ای در مناطقی که نیاز به اتصال لولاها، ایجاد سوراخ و غیره دارید، خودداری کنید، زیرا این کار باعث ترک خوردن شیشه می شود. یکی از جایگزین‌های آن، کابین دوش شیشه ای حمام با نصب یک درب شیشه ای رنگی است. در کابین دوش شیشه ای هم می‌توان از شیشه رنگی در قسمت دیوار کابین دوش و دیوار حمام شیشه ای یا دور دوشی شیشه ای استفاده کرد.

آشپزخانه

 

شیشه های رنگی نه تنها زیبا هستند بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. آشپزها عاشق شیشه رنگی هستند زیرا در اثر ریختن و پاشیدن روغن دیر لکه می شوند و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند. شیشه رنگی در آشپزخانه، در فضای بین کابینت و میزهای شیشه ای سفارشی استفاده می شود؛ می توانید آن را در آشپزخانه جدید یا بازسازی شده خود بگنجانید یا از آن برای تازه کردن فضای قدیمی استفاده کنید، بدون اینکه هزینه‌ زیادی برای بازسازی نیاز داشته باشید.

شیشه رنگی در ساختمان های تجاری

 

در محیط‌های تجاری شیشه‌ میز کار، دیوار پوش، پارتیشن برای جداسازی اتاق ها را از شیشه‌ رنگی می‌سازند. این شیشه به دلیل لبه های نرم، خطوط تمیز و سطح شستشوی آسان برای دنیای تجارت ایده آل است. علاوه بر این، از آنجایی که تطبیق رنگ در دسترس است، تولید کنندگان شیشه رنگی حتی می‌توانند شیشه‌هایی را با رنگ‌های لوگوی یک شرکت برای دکوراسیون دفتر بسازند که برای برندسازی بسیار مفید است.

یکی از موارد استفاده از شیشه رنگی که شایسته ذکر است، استفاده به عنوان تخته سفید است. هنگامی که یک تکه سفید از این شیشه به دیوار می‌چسبد، فوراً تبدیل به یک دیوارکوب مدرن و یک تخته سفید می‌شود که برای فضای اداری، اتاق جلسات، محل انتظار، اتاق مدرسه و خانه مناسب است.

 

شیشه رنگی چگونه ساخته می شوند؟

 

اکنون که می دانید برای چه چیزی استفاده می شود، بیایید روند تولید شیشه رنگی را بررسی کنیم:

تولیدکنندگان با یک جام شیشه رنگی شروع می کنند که طبق مشخصات مشتری بریده شده است. شیشه رنگی باید کاملاً تمیز شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ زباله ای در روی آن وجود ندارد. شیشه صاف روی میز برش اتوماتیک گذاشته می شود و رنگ معمولاً در چند لایه روی شیشه اعمال می شود.

بسته به فرآیند تولید، شیشه ممکن است به یک کوره بزرگ منتقل شود که در آن رنگ روی شیشه پخته شود و از چسبندگی مناسب اطمینان حاصل شود. برخی از تولیدکنندگان حتی پس از اتمام رنگ کوره ای در پشت شیشه  هنوز قادر به برش، تراش و جلا دادن شیشه هستند. این شیشه قوی، ایمن و بسیار مقاوم در برابر گرما، شوک حرارتی و UV است، بنابراین برای استفاده در کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است.

قیمت شیشه رنگی

 

قیمت شیشه رنگی معمولاً به اندازه و تعداد قطعات مورد نیاز و همچنین رنگ انتخابی بستگی دارد و به این قیمت، هزینه نصب حرفه‌ای نیز اضافه می‌شود؛ و به طور کلی قیمت ها برای اندازه و رنگ های خاص متفاوت است.

 

سخن آخر

 

به‌طور ساده، شیشه‌ رنگی تترافرم، فوق‌العاده شفاف هستند. ضخامت شیشه می تواند از 4 میل تا 20 میل متغیر باشد. می توان آن را هم از شیشه آنیل شده و هم از شیشه سکوریت تولید کرد. در نهایت، این شیشه را می توان به انواع سطوح افقی و عمودی در محیط های خانگی و تجاری چسباند تا ظاهری شیک و امروزی همراه با سطوح بالای عملکرد و تطبیق پذیری داشته باشد. اگر علاقه مند به استفاده از شیشه رنگی در پروژه مسکونی یا تجاری خود هستید، شرکت تترافرم، ارائه دهنده انواع شیشه رنگی باکیفیت است. ساخت شیشه های سفارشی، تخصص تترافرم است و کارشناسان حرفه ای و کاربلد تترافرم به شما کمک می کنند شیشه رنگی مناسب طراحی داخلی خود را به نحوی که برای خانواده یا کسب و کار شما کاربردی باشد با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت خریداری و تهیه کنید.

همچنین شرکت تترافرم پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز برای محصولات خود ارائه می دهد که بتوانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied