شمانیوز
شما نیوز

سرکرده باند سرقت‌های شبانه مشهد دستگیر شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سرکرده اصلی باند سرقت‌های شبانه در منطقه عباس‌آباد مشهد خبر داد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سرهنگ احد كريمي با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت شبانه در منطقه عباس‌آباد مشهد بررسي و رسيدگي به اين پرونده به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري طبرسي شمالي قرار گرفت.

وي با بيان اين كه ماموران با انجام تحقيقات و اقدامات پليسي سرانجام از سركرده اين باند ردي به دست آوردند خاطرنشان كرد: پس از شناسايي محل اختفاي متهم اصلي، ماموران در اقدامي پليسي به محل رفته و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

وي با بيان اين كه تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي اين باند سرقت شبانه همچنان ادامه دارد، خاطرنشان كرد: سركرده اصلي اين باند در اعترافات اوليه خود به چندين فقره سرقت و زورگيري معترف شد.

فرمانده انتظامي مشهد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد ناامني و نيز در صورتي كه مورد سرقت يا زورگيري واقع شده‌اند مراتب را سريعا به پليس اطلاع دهند و با اين تصور كه مبلغ زورگيري شده ناچيز است آن را فراموش نكنند چرا كه گاهي اعلام چنين موارد خردي نيز سبب دستگيري يا انهدام باندي بزرگ شده است.

ايسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied