شمانیوز
شما نیوز

بازیگران زن؛جلوی دوربین،پشت دوربین +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):پوشش زنان در برنامه های پخش شده از سازمان صدا و سیما منطبق با ارزش های اسلامی نیست و رسانه ملی به عنوان نهادی فرهنگ ساز باید الگویی را ارائه دهد که باعث دامن زدن به موج بد حجابی در جامعه نشود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،تاریخ چند هزار ساله ایران نشان می دهد که همواره مسئله حجاب به عنوان اصلی پذیرفته شده در جامعه وجود داشته است؛ تا جایی که حجاب و عفاف به عنوان امری فرهنگی- اجتماعی در تمدن اسلامی-ایرانی نهادینه شده است. آنچه مسلم است این است که همواره نیاز به بسترسازی برای تعمیق و نهادینه کردن حجاب صحیح و اسلامی در جامعه حس می شود.

متاسفانه در سالهای اخیر، نهادهای آموزشی و رسانه های جمعی و در راس آنها صدا وسیما، نه تنها در راستای آموزش حیا و تقویت آن تلاش محسوس و قابل ذکری نداشته اند که بعضا آب در آسیاب دشمن ریخته و ناخواسته اما خالصانه در جهت رسیدن به هدف آنان تلاش کرده اند.

وضعیت نابهنجار حجاب به خصوص در رسانه ملی که نماد فرهنگ یک کشور است و آن هم در کشوری که ام القری جهان اسلام است واقعا دردآور و نگران کننده است و این فکر را تداعی می کند که در پشت این سناریوی تلخ واقعیتی تلخ تر نهفته است و تا ناکجا جامعه و خانواده و نسل جوان و غیر جوان را تهدید می کند.

پوشش زنانی که در برنامه هاي پخش شده از صدا و سيما ایفای نقش می کنند هیچ انطباقی با ارزش هاي اسلامي ندارد و رسانه ملي به عنوان نهادي فرهنگ ساز بايد در ارائه ی الگو تلاش کند که باعث دامن زدن به موج بد حجابي در جامعه نشود در عین حال نه تنها برای جلوگیری از ترویج بدحجابی تدابیری نمی اندیشد بلکه همواره با انتخاب بازیگران نامناسب به این معضل دامن می زند.

نگاهی کلی به وضعیت پوشش بازیگران زن که با حضور مقابل دوربین در بسیاری مواقع نقشی موثر داشته اند و بعضا با پوشش چادر به ایفای نقش می پردازند به خوبی مشخص خواهد کرد که این بازیگران حرفه ای! در پشت دوربین های سینما و تلویزون با چه اعتقادی به حجاب می نگرند! صراط

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied