شمانیوز
شما نیوز

قتل هولناک دختر جویای کار

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):زوج جنایتکار که دختر جویای کار را به شیوه هولناکی به قتل رسانده بودند در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداختند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):نهم ديماه سال 89، ماموران پليس آگاهي ورامين از کشف جسد دختر جواني در دو منطقه قرچک با خبر شدند.

ماموران پس از حضور در محل دريافتند عامل يا عاملان جنايت پس از قتل دختر ناشناس جسد او را تکه تکه کرده و در دو منطقه شهر رها کردند.

همزمان با کشف جسد، خانواده دخترجواني به نام آمنه با مراجعه به پليس از ناپديد شدن مرموز دخترشان خبردادند. آنها در شکايت خود گفتند: آمنه ديروز براي استخدام دريک کارگاه ساخت کمربند از خانه خارج شده و ديگر بازنگشت. با بررسي ها پليسي مشخص شد جسد کشف شده متعلق به آمنه مي باشد. ماموران درادامه به رد يابي آخرين تماس هاي مقتول پرداخته و دراين رابطه زن و مرد جواني به نام علي ومريم را دستگير کردند. متهمان در ابتدا منکر قتل شده اما درادامه لب به اعتراف کشوده و به قتل آمنه اقرار کردند.

با تکميل تحقيقات پرونده متهمان با صدور کيفر خواست براي محاکمه به شعبه 74 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد و زن و مرد جنايت کار صبح امروز پاي ميز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدا جلسه دادگاه که به رياست قاضي اصغر عبد اللهي برگزار شد، خانوم کاکلي نماينده دادستان با تشريح کيفر خواست گفت: در اين پرونده علي متهم به مشارکت در قتل و مريم متهم به معاونت در قتل مي باشد. همچنين متهمان پرونده با اتهاماتي همچون آدم ربايي، سرقت مقرون به آزار، جنايت بر ميت و مباشرت در ضرب و جرح عمدي روبرو هستند. سپس اولياي دم با حضور در جايگاه براي متهمان تقاضاي مجازات قانوني کردند. رئيس دادگاه با تفهيم اتهام به علي از او خواست به دفاع ازخود بپردازد. متهم نيز با رد اتهاماتش گفت: مقتول را براي کار به خانه مان دعوت کرديم، بعد از دو ساعت همسرم با او درگير شد وبا ليوان دو ضريه به سر آمنه وارد کرد. مريم با داد و فرياد ازمن خواست که با چاقو مقتول را بزنم، من هم تحت تاثير حرف هاي او دو ضربه چاقو به کمر دختر جوان زدم. بعد از قتل خانه را ترک کردم و وقتي صبح برگشتم همسرم جسد مقتول را درحمام خانه تکه تکه کرده بود.

مريم نيز در دفاع از خود گفت: وقتي آمنه را به خانه آوردم، شوهرم طلا هاي او را ديد و وسوسه شد، به همين خاطر دست و پاي دختر جوان رابا طناب بست و بعد هم با تهديد ازمن خواست با ليوان دو ضربه به سر مقتول بزنم. قرار بود آمنه را بي هوش کرده و پس از سرقت طلا هايش او را در مقابل خانه شان رها کنيم، اما نمي دانم چه اتفاقي افتاد که شوهرم اورابا ضربه هاي کارد کشت.

وي ادامه داد: من با تهديدهاي همسرم مرتکب اين جنايت و انتقال جسد به بيرون از خانه شدم. شوهرم بعد از قتل طلاهاي مقتول را 70 هزارتومان فروخت. من چند وقت قبل از اين جنايت از خانه فرار کرده و با علي که تبعه افغانستان بود ازدواج کردم و حالا هم از اشتباهات خود پشيمانم.

بعد از دفاعيات متهمان و وکلاي مدافع آنها، دادگاه به صورت غير علني ادامه يافت و با تکميل تحقيقات قضات ختم رسيدگي به اين پرونده اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied