شمانیوز
شما نیوز

دوره آموزش تخصصی خبرنگاری برگزار می‌شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دوره آموزش تخصصی خبرنگاری به همت انجمن صنفی خبرنگاران و با شرکت بیش از 350 نفر از علاقمندان به حرفه خبرنگاری از 6 مهر 91 الی 3 آذر 91 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمدمهدی دانی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران در گفت و گو با سایت رسمی این انجمن، هدف از برگزاری این دوره را تربیت خبرنگاران متخصص و حرفه ای در کشور عنوان کرد و با اشاره به ویژگی های اختصاصی این دوره گفت: این دوره یکی از جامع ترین و بزرگترین دوره های آموزش خبرنگاری در کشور است و به دلیل حضور ممتازترین اساتید این عرصه در حوزه های مختلف خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی، ویراستاری خبر و ... سطح این دوره از بسیاری از دوره های برگزار شده در کشور بسیار بالاتر است.

دانی با اشاره به آغاز ثبت نام علاقمندان به شرکت در این دوره از 22 مرداد 91 گفت: قرار بود این ثبت نام تا 11 شهریور ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال چشمگیر و درخواست های متعدد، مهلت ثبت نام تا 20 شهریور تمدید شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام کنندگان در این دوره ها باید آزمون و مصاحبه ورودی را بگذرانند، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی این دوره 21 شهریور برگزار می‍‌شود و ساعت دقیق و همچنین مکان برگزاری امتحان از طریق سامانه پیامکی به ثبت نام کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران، "ارائه مدرک رسمی و معتبر خبرنگاری حرفه ای به قبول شدگان"، "بهره مندی از اساتید مجرب و نخبگان رسانه ای طراز اول در کشور"، "بهره مندی قبول شدگان در آزمون از یارانه تحصیلی به میزان پرداخت 85 درصد هزینه های آموزشی" و "فراهم آمدن شرایط حضور در دوره های تکمیلی و پیشرفته خبرنگاری برای قبول شدگان و ممتازان" را از ویژگی های این دوره عنوان کرد و گفت: انتظار می رود افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند، با توجه به سطح کیفی آموزش، پس از پایان دوره به خبرنگارانی هوشمند و آماده به فعالیت در تمام رسانه های کشور تبدیل شوند.

دانی در ادامه با اشاره به اینکه علاقمندان به این دوره ها می توانند از طریق سایت انجمن صنفی خبرنگاران ثبت نام کنند، تأکید کرد که دست همه فعالان عزیز در عرصه رسانه را برای همکاری در این دوره ها به گرمی می فشاریم و برای ارائه خدمات آموزشی به خبرنگاران این رسانه ها اعلام آمادگی می کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران از تداوم این دوره های آموزشی در سطح تکمیلی و پیشرفته طی ماه های آینده خبر داد.

جهت ثبت نام كليك نماييد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied