شمانیوز
شما نیوز

لپ تاپ پرفروش ضدخش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مدل EH36FX از لپ‌تاپ‌های پرمخاطب و ارزان قیمت سونی در بازار داخلی است.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): مدل EH36FX از لپ‌تاپ‌های پرمخاطب و ارزان قیمت سونی در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 2350M Core i3 2.3 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسكی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت است. در مورد طراحی ظاهر این لپ‌تاپ باید بگوییم كه سطح این لپ‌تاپ کاملا مات بوده و بافتی همانند یک کندوی زنبور دارد.

همچنین سونی روی Vaio EH یک صفحه نمایش 6/15 اینچی براق با LED Backlight و دقت 1366×768 قرار داده است که تراکم پیکسلی متوسطی را ارائه می‌دهد. زاویه دید این صفحه نمایش نیز مانند اکثر پنل‌های TN است. به عبارتی زاویه دید افقی بسیار خوب است ولی اگر کمی از بالا یا پایین به صفحه نمایش نگاه کنید، افت قابل ملاحظه ای در کیفیت تصویر و رنگ‌های تولید شده خواهید دید.

در مورد ورودی و خروجی‌های لپ‌تاپ هم باید بگوییم كه، به عنوان یک لپ‌تاپ 6/15 اینچی، سونی کمی فراتر از انتظار، در زمینه تعداد پورت‌های موجود در دستگاه، عمل کرده است. تمام مدل‌های Vaio EH دارای 4 پورت USB 2.0 هستند که این میزان برای لپ‌تاپ‌های 6/15 اینچی عالی است. البته کمی جای تاسف است که هیچ‌کدام از این پورت‌ها از نوع USB 3.0 نیستند.

تجهیز به كارت گرافیكیIntel HD Graphics 3000 - MB UpTo 1690 MB،درایو نوریBlu-Ray Disc Player, DVD±RW، وب‌کم همراه با میکروفون داخلی، پورت خروجی VGA، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. Sony همراه سری Vaio EH یک باتری لیتیوم-یونی 6 سلولی قرار داده است.

این باتری میزان شارژدهی نسبتا متوسطی دارد و نزدیک به 3 ساعت و نیم شارژ دهی می‌كند. به طور كلی کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، تجهیز به كیبورد راحت، تجهیز به چهار پورت USB و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذكور با قیمتی در حدود یك میلیون و 390 هزار تا یك میلیون و 440 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied