شمانیوز
شما نیوز

جیرانی:

از هفت می‌روم ولی هفت تعطیل نمی شود

شما نیوز: فریدون جیرانی گفت: به خاطر سریالی که قصد دارم آن را به زودی کلید بزنم از مقطعی خاص دیگر نمی توانم اجرای برنامه هفت را برعهده داشته باشم.

فریدون جیرانی در مورد رفتنش از برنامه تلویزیونی «هفت» گفت: من یک سریال دارم (فصل بی پروایی)که مجبور هستم آن را بسازم و طبیعتا از یک زمانی نمی توانم که به برنامه هفت بیایم اما برنامه هفت قرار نیست تعطیل شود.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که از برنامه «هفت» بروم و یا نروم اما فعلا صحبت ها درباره تعطیلی سه هفته ای برنامه است و سایر تصمیم ها بعدا گرفته خواهد شد.

مجری برنامه هفت تصریح کرد: رفتن من از برنامه هفت هیچ ربطی به هیچ نامه و مورد خاص دیگری ندارد. اصلا مورد حاشیه ای دیگری وجود ندارد و من قبلا هم سر موضوع سریال با دوستان صحبت کرده بودم.

وی افزود: نه اینکه دلم بخواهد ولی مجبورم که دیگر در برنامه هفت نباشم چون سریال فصل بی پروایی الف ویژه است و بخش هایی از آن در خارج از کشور تصویربرداری می شود.

جیرانی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه بعد از شما برای اجرای برنامه هفت مشخص شده یا خیر؟ گفت: هفت فعلا سه هفته برای پخش مسابقات جام ملت های اروپا تعطیل می شود، هنوز هم رفتن من به این میزان قطعیت نرسیده و تا همین اندازه صحبت شده است و اینکه چه اتفاقی بعدا می افتد، یا چه کسی اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت، فعلا درباره اش صحبت نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied