شمانیوز
شما نیوز

هزینه رادیو فردا ۸ میلیون دلار - خاصیت ، دو ریال!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رادیو فردا که با فعالیت ۶۰ روزنامه نگار و یا اصطلاحا فعال سیاسی فراری خارج از کشور در حال گذران امور است،سالانه حدود ۸ میلیون دلار خرج روی دست آمریکا گذاشته است!

به گزارش رادیودیروز این در حالی است که اگر به طور میانگین فرض کنیم هر یک از کارمندان رادیو فردا ماهانه ۴۵۰۰ دلار حقوق می گیرند و علاوه براین بابت اجاره منزل مسکونی نیز ماهیانه ۱۲۰۰ دلار از رادیو فردا دریافت می کنند در ضمن اگر از مبلغ بیمه این کارمندان پُر هزینه هم صرف نظر کنیم، بیش از ۴ میلیون دلار در سال صرف حقوق و مزایا برای کارمندان رادیو فردا می شود.این یعنی نیمی از بودجه سالیانه رادیو فردا صرف مواجب کارمندانش می شود.

این در حالی است که سطح فعالیت های رادیو فردا به اندازه شبکه های لس آنجلسی است و سطح مقبولیت آن در سالهای اخیر به شدت تنزل یافته و تنها دلیل برخی از شنوندگان رادیو فردا برای گوش دادن به این رادیو ، پخش آهنگ های مختلف در ساعات شبانه روز است که با تاسیس چند رادیوی بومی در ایران عملاً این ابزار نیز کارایی خود را تا حد زیادی از دست داده است.مضاف بر این که تاسیس یک رادیو که در ۲۴ ساعت فقط پخش آهنگ های پاپ و رپ داشته باشد با حداکثر ۵ نیرو نیز امکان پذیر است. نه اینکه ۶۰ نفر حقوق بگیر را سر سفره خود مهمان کند.

رادیو ديروز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied