شمانیوز
شما نیوز

علی نیکزاد در جمع خبرنگاران:

خبرنگاران برای دریافت وام مسکن از وزارت ارشاد معرفی نامه بگیرند

شما نیوز: وزیر راه و مسکن سود وام مسکن برای خبرنگاران را 12 درصد اعلام کرد و گفت: افرادی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شوند 45 میلیون تومان وام برای ساخت مسکن و 30 میلیون تومان وام برای خرید خانه دریافت می‌کنند.  

علی نیکزاد وزیر مسکن و راه در پایان نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که بحث وام مسکن خبرنگاران به طور کامل توسط هیئت دولت تصویب شده است و سه روز قبل نیز ابلاغ شده گفت: ابلاغیه پرداخت وام مسکن خبرنگاران به بانک مسکن ابلاغ شده است و ذخایر آن نیز در بانک مرکزی می باشد.

وی همچنین خبرنگارانی را واجد شرایط دریافت وام مسکن دانست که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده باشند.

وزیر راه و مسکن سود این وام را 12 درصد اعلام و درباره میزان مبلغ وام خبرنگاران تصریح کرد: 45 میلیون تومان وام برای ساخت مسکن و 30 میلیون تومان وام نیز برای خرید خانه در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

وزیر مسکن در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز شدن مراحل جدید افتتاح طرح مسکن مهر در استان تهران گفت: بیش از 50 هزار واحد از واحدهای مسکونی مهر در پاکدشت، پردیس و پرند از سوم خردادماه به تدریج افتتاح خواهند شد.

وی افزود: همچنین مرحله جدید ثبت نام برای مسکن مهر در شهر جدید پردیس نیز با ظرفیت 75 هزار واحد مسکونی به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر مسکن و شهرسازی از تمام هموطنان عزیز درخواست کرد تا تمام ثبت‌نام‌های خود را از طریق شرکت‌های مادر در شهرهای جدید به انجام برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied