شمانیوز
شما نیوز

پیرزن مهربان، سرکرده باند سرقت از آب درآمد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان پیرزنی که با ظاهری مهربان کودکان را فریب داده و زیورآلاتشان را سرقت می‌کرد، دستگیر کردند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پيرزني كه با مهرباني ظاهري‌اش كودكان را فريب و باندي از سرقت زيورآلات اطفال را در گيلان تشكيل داده بود، دستگير شد.

اين زن ۶۵ ساله كه «زينب» نام دارد و تصور ناكامي را درخود نمي‌ديد باندي متشكل از «فرحناز» ۴۱ و مالخري به نام «علي» ۴۵ ساله تشكيل داده، و به دنبال سوژه‌هاي خود كه اطفال خردسال بودند، مي گشت.

اين پيرزن به همراه فرحناز با حضور در اماكن شلوغ و خيابان‌هاي پرتردد، كودكان داراي زيور آلات را انتخاب كرده و سپس با مهرباني اعتماد آنان را به خود جلب كرده و در فرصتي مناسب با استفاده از قيچي، النگو و آويزه هاي ارزشمند اين اطفال را مي دزديدند.

اقدام اين افراد به اندازه‌اي فريبنده بود كه به راحتي مي‌توانستند توجه طفل هايي را كه در آغوش والدينشان بودند به خود جلب كرده و زيور آلات آنان را مورد دستبرد قرار دهند.

به گزارش ايسنا، كارآگاهان كلانتري ۱۲ شهرستان رشت با اطلاع از اين موضوع در گشت هاي نامحسوس پليسي اين باند را در حوزه استحفاظي خود شناسايي و در عملياتي اعضاي آن را دستگير كردند كه پس از دستگيري و انتقال متهمان به مقر انتظامي، موضوع به دليل حائز اهميت بودن به اداره آگاهي استان گيلان محول و سرانجام اين افراد در تحقيقات آگاهي به هشت فقره سرقت زيور آلات از كودكان اعتراف و صحت گفته‌هايشان را با تشريح صحنه‌هاي سرقت كه مورد تاييد والدين كودكان نيز قرار گرفت، اعلام كردند.

كارآگاهان پس از استماع اعترافات متهمان و تشكيل پرونده، آنان را براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا منتقل كردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied