شمانیوز
شما نیوز

عکس‌های دخترجوان در سایت همسریابی از سایت‌های مستهجن سردرآورد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):‌رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از دستگیری فردی که با اغفال دختری در سایت‌های همسریابی، عکس و شماره تماس وی را در سایت‌های مستهجن منتشر کرده بود، خبرداد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سرهنگ عرفاني با اشاره به پرونده انتشار عكس و شماره‌تلفن زني در سايت‌هاي غيراخلاقي كه در اين پليس فتا تحت بررسي بود، گفت: فرد يا افرادي مشخصات، عكس خصوصي و شماره تلفن زني را در سايت‌هاي غيراخلاقي منتشر كرده و باعث هتك حرمت شاكيه شده بودند كه با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به پرونده به طور ويژه در دستور كار كاراگاهان قرار گرفت.

رييس پليس فتاي استان خراسان‌رضوي ادامه داد: كارآگاهان در نخستين گام تحقيقات خود از شاكي را آغاز كردند كه وي در اين تحقيقات اعلام كرد كه در سايت همسريابي ثبت‌نام كرده و در هفته‌هاي گذشته با فردي آشنا شده و با وي تماس تلفني داشته است.

عرفاني ادامه داد: كارآگاهان با انجام تحقيقات از سايت‌هايي كه مشخصات شاكيه در آن قرار داده شده بود و همچنين استعلام‌هاي مختلف، ردپايي از متهم را شناسايي و با انجام كارهاي اطلاعاتي، منزل وي را شناسايي و در عملياتي پليسي وي را دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم پس از دستگيري به مقر انتظامي منتقل شد، اظهاركرد: وي در تحقيقات تكميلي و مستندات قانوني، لب به اعتراف گشود و به بزه ارتكابي خود اعتراف كرد.

عرفاني به جوانان و نوجوانان به خصوص دختران جوان، توصيه كرد كه در سايت‌هاي همسريابي اينترنتي غيرمجاز عضو نشوند و مشخصات و عكس‌هاي خود را در آن قرار ندهند چرا كه اين اطلاعات به راحتي قابل سوءاستفاده بوده و عاملي براي باجگيري و سوءاستفاده‌ ديگران مي‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied