شمانیوز
شما نیوز

ثبت نام دانشجویان در آموزشگاه فحشا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):یک شرکت اسپانیائی که دوره حرفه‌ای در روسپیگری ارائه کرده است، اولین چالش قانونی خود را پشت سر گذاشت. این شرکت معتقد است که این دوره‌ها، هنگام فراغت از دوره‌، تضمین شغلی برای افراد فراهم می‌کند. 

دیلی میل نوشت:

در مدرسه ای در اسپانیا، دانشجویان با پرداخت 100 یورو، مسائلی درباره فحشاء، استفاده از ابزارهای شهوانی و مسائل دیگری، آموزش خواهند دید.

این مدرسه تبلیغات دوره خود را ماه « می» آغاز کرد، اما طی چند هفته دولت منطقه‌ای، دادخواستی را پر کرد که در آن ادعا شد این شرکت به وسیله این دوره، فحشاء و روسپیگری را در اسپانیا ترویج می‌کند که در این کشور غیرقانونی می‌باشد.

اما روز گذشته، دادستان اعلام کرد که شاهدی بر وقوع جرم از سوی این شرکت، وجود ندارد، چرا که تبلیغات برای دانشجویان، روسپیگری را تبلیغ نمی‌کند و کمی فریبنده می‌باشد.

تبلیغات این دوره، باعث انتقادات فراوانی از سوی مردم اسپانیا، که به طور برجسته کشوری کاتولیک می‌باشد، شده است. بسیاری معتقدند که این روش غلطی برای بازگرداندن اسپانیائی‌ها به کار می‌باشد.

اما این شرکت در پاسخ به انتقادات می‌گوید، این دوره باعث می‌شود که این تجارت مطمئن‌تر شود. ضمن آنکه این دوره‌ها، باعث می‌شود که افراد حاضر در این صنعت، دچار مشکلات قانونی نشوند.

براندون که دوره یک هفته‌ای را برای هشت سال، راه‌اندازی کرده، می‌گوید: آنها می‌دانند که چه کاری دارند انجام می‌دهند. وی افزود: 95 نفر از سنین 19 تا 45 سال در این دوره ثبت نام کرده‌اند که دو ساعت در روز برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی