شمانیوز
شما نیوز

پژمان بازغی با لباس روحانی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مهرداد غفارزاده گفت: فیلم «روز ملاقات» فرم حضور در جشنواره فیلم کودک اصفهان را پر کرده و متقاضی حضور در این جشنواره است.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما در مورد کارهای جدیدیش، اظهار داشت: «مستانه مهاجر» تدوین «روز ملاقات» را به اتمام رسانده و کار در مرحله موسیقی و صداگذاری است.

وی در ادامه افزود: «علیرضا علویان» صداگذاری کار را انجام می‌دهد و «بهزاد عبدی» نیز ساخت موسیقی این کار را بر عهده دارد.

غفارزاده در ادامه به فارس، گفت: این فیلم فرم حضور در جشنواره فیلم کودک اصفهان را پر کرده و متقاضی حضور در این جشنواره است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود نوجوانی است که در کانون اصلاح و تربیت دوران محکومیتش را سپری می‌کند. او بچه بی‌سرپرستی است و از اینکه کسی را ندارد تا به ملاقاتش بیاید، رنج می‌برد.مسعود که اهل مشهد است برای امام رضا(ع) نامه می‌نویسد. چند روز بعد روحانی جوانی (رحمت) از طرف آستان قدس رضوی به ملاقاتش می‌رود. رحمت بعد از ملاقات مسعود به دنبال حل مشکل او می‌رود و قصد دارد که حکم آزادی او را از قاضی بگیرد. رحمت حکم آزادی مسعود را می‌گیرد اما از آن سو مسعود از کانون فرار کرده است. رحمت برای بازگرداندن مسعود به کانون و اجرا شدن حکم آزادیش به دنبال مسعود به سمت مشهد می‌رود.

مهرداد غفارزاده سال گذشته با فیلم «گیرنده» - که اولین فیلم بلند او به شمار می‌آید - در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت و توانست در بخش مسابقه اصلی و بخش فیلم‌های اول در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شود و سه جایزه در بخش‌‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied