شمانیوز
شما نیوز

اعتراض نمایندگان به ناکافی بودن 100 میلیون رهن مسکن اهدایی مجلس

شما نیوز:نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سقف قطعی مبلغ رهن خانه نمایندگان مشخص نشده است، گفت: مبلغ رهنی که به نمایندگان اختصاص داده می شد 100 میلیون تومان بود اما برخی وکلای ملت اعلام کردند که با توجه به افزایش اجاره بها امکان تهیه مسکن با این پول را ندارند بنابراین مجلس در حال پیگیری این موضوع است.

علی علی لو گفت: پول رهنی که مجلس قصد دارد در اختیار نمایندگان قرار دهد هنوز تعیین قطعی نشده است مجلس در حال برسی آن است چون تعدادی از نمایندگان اعلام کردند با توجه به افزایش اجاره و رهن خانه ها امکان تهیه مسکن با این پول امکان پذیر نیست.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این مبلغ رهنی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار می داد 100 میلیون بود که خانه در رهن مجلس قرار می گرفت و در پایان مجلس نیز این پول به قوه مقننه باز می گشت.

وی با بیان اینکه بنده در تهران خانه دارم و در خصوص این پول پیگیری نکرده ام، ادامه داد: قرار بود صندوقی نیز تاسیس شود تا سقف مشخصی وام در اختیار نمایندگان قرار دهد و وکلای ملت به این صندوق مقروض شده و قسط وام شان از حقوق شان برداشت شود.

علی لو در خصوص اظهارات برخی نمایندگان مبنی بر اینکه حقوق نمایندگان مجلس هشتم با نمایندگان مجلس نهم تفاوتی ندارد و افزایش حقوقی نداشته است، ادامه داد: ابلاغ حقوقی بنده 2 میلیون و 700 هزار تومان است و از حقوق نمایندگان مجلس هشتم نیز اطلاعی ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied