شمانیوز
شما نیوز

رژیم آل سعود بیمارستان کودکان را هدف قرار داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دهها کودک بستری در بیمارستان السبعین در پی حملات هوائی مکرر رژیم آل سعود به مناطق مجاور آن و به تعطیلی کشیده شدن بیمارستان به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حملات هوایی به اطراف بیمارستان السبعین صنعا در پایتخت یمن همچنان ادامه دارد.

دهها کودک بستری در بیمارستان السبعین در پی حملات هوائی مکرر رژیم آل سعود به مناطق مجاور آن و به تعطیلی کشیده شدن بیمارستان به شهادت رسیده اند.

ملاطف الموجانی خبرنگارشبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی از صنعا گفت:حملات وحشیانه سعودی و آمریکائی به صنعا از نیمه شب تا صبح ادامه داشت و مناطق مسکونی و مقر نیروهای ویژه امنیتی بیش از 12 بار هدف حملات پی در پی قرار گرفت و خسارات سنگینی به بیمارستان کودکان و مادران در مقابل این مرکز امنیتی وارد آمد. بر اثر این حملات ساختمان بیمارستان السبعین و بسیاری از تجهیزات پزشکی منهدم شد.

هلال البحری مدیر کل بیمارستان السبعین به خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره گفت: 25 تن از کودکان بیمار در این بیمارستان جان باخته اند.

هلال البحری رسانه ها و نهادهای بین المللی خواست ، میزان ویرانی های این بیمارستان را به جهانیان نشان دهند.

بر اساس قوانین بین المللی حمله به بیمارستانها ممنوع است اما مشاهده می کنید که آنها بیمارستان کودکان را هدف قرار می دهند.

خبرنگار المسیره افزود: کادر پزشکی بیمارستان السبعین حملات وحشیانه و سکوت جهانیان در برابر این جنایات را محکوم کردند.

خانواده قربانیان اعلام کردند: پیام ما به سعودی ها و آمریکائی ها و اسرائیلی ها این است که ما به زانو در نخواهیم آمد و به هر قیمتی مقاومت خواهیم کرد.

منبع: شبکه خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی