شمانیوز
شما نیوز

جنایت خونین با پیچ گوشتی در جوادیه

شمانیوز:دعوای خونین بین رانندگان لودر و کامیون جنایتی را رقم زد. دو برادر که راننده کامیون هستند به‌خاطر قتل تحت تحقیق گرفته شدند تا عامل اصلی جنایت ردیابی شود.

ساعت 7 صبح هشتم خرداد‌ماه سال جاری یک دعوای خونین بین رانندگان چهار لودر با یک کامیون در گرفت که با مرگ یکی از راننده های لودر، جنایتی را پیش‌روی پلیس قرار داد. وقتی تیمی از مأموران کلانتری 144 جوادیه به بررسی‌‌های میدانی دست زدند و ماجرای جنایت را به بازپرس شهریاری از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران مخابره کردند مأموران هنگام ورود به قتلگاه با پیکر خونین و بی‌جان جوان 22 ساله‌ای به نام احسان مرادیان که با اصابت ضربات پیچ‌گوشتی از پای درآمده بود روبه‌رو شدند.

مأموران در تحقیقات جنایی دریافتند که درگیری به دلیل اعتراض راننده کامیون بوحجود امده است است. محمد که 37ساله استپ، قصد تخلیه بار خاک داشته، اما وقتی یکی از رانندگان لودر با قرار دادن لودرش در مسیر وی مانع تخلیه بار شده، به وی اعتراض کرده است.

همین اعتراض سناریوی یک جنایت را رقم زده و بین چهار راننده لودر با راننده کامیون دعوای شدیدی رخ داد و همه با مشت و لگد به جان هم می‌افتند که ناگهان هنگام درگیری مرد دیگری به کمک راننده کامیون شتافته و در این میان یکی از رانندگان لودر به نام احسان با ضربات پیچ‌گوشتی به قتل رسید. بدین ترتیب، راننده کامیون به همراه دو تن دیگر از کسانی که در دعوای خونین شرکت کرده بودند، همانجا دستگیر شدند و یک مرد پا به فرار گذاشته است.

راننده کامیون در بازجویی‌‌ها گفت: چهار نفر از رانندگان لودر روی سرم ریختند و مرا بشدت کتک زدند که در این میان پیرمردی که در آن حوالی در حال عبور بود به کمکم آمد، من پیچ‌گوشتی به همراه نداشتم و نمی‌دانم که چه کسی احسان را زد. تنها چیزی که به یاد می‌آورم این بود که همه راننده‌‌ها با بیل و سنگ به من حمله کردند.

همچنین یکی از رانندگان نیز ادعا کرد محمد می‌خواست با کامیونش همه ما را زیر بگیرد که ما با سنگ شیشه خودرویش را شکستیم و مردی به کمک محمد آمد که مطمئن هستم با وی آشنا است. بدین ترتیب بار دیگر محمد تحت بازجویی قرار گرفت.

محمد در بازجویی‌‌ها گفت: زمانی که رانند‌ه‌‌ها در حال زدن من بودند برادر 48 ساله ام به نام علی‌اکبر از راه رسید و به کمکم آمد، اما اطمینان دارم که برادرم پیچ‌گوشتی‌ای در دستش نبود، چراکه در زمان درگیری محل خیلی شلوغ شد.

به دنبال اعترافات برادر کوچک‌تر، علی‌اکبر نیز در کمتر از 24 ساعت از سوی کارآگاهان پلیس دستگیر شد. صبح دیروز علی‌اکبر در شعبه اول بازپرسی تحت بازجویی قرار گرفت تا مشخص شود ضربات مرگبار پیچ‌گوشتی را چه کسی به قربانی جنایت زده و قاتل اصلی چه کسی است؟

منبع:روزنامه ايران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied