شمانیوز
شما نیوز

دامادی که خود یک دختر بود!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): خانواده عروس پاکستانی با مراجعه به دادگاه اعلام کرده اند داماد آنها یک زن است و با فریب، دختر آنها را ربوده است.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): ای بی سی نوشت:در یک دادخواست در دادگاهی در پاکستان ادعایی جنجالی مطرح شده که سوژه داغ رسانه های این کشور شده است، خانواده یک دختر از دست مردی به نام شهزاد به دادگاه شکایت کرده و اعلام کرده اند او یک زن است و دختر آنها را ربوده است.

آنها از دادگاه خواسته اند تا این مرد را برای انجام معاینات جهت اثبات ادعایشان به پزشکی قانونی بفرستد. عایشه عروس نوجوان این پرونده در مقابل قاضی حاضر شده و اعلام کرده است همسرش را دوست دارد و می خواهد کنار او زندگی کند او به میل خود با او رفته است و نمی خواهد نزد خانواده بازگردد.

دایی این عروس جوان در دادگاه گفته است شهزاد نامی است که این زن روی خود نهاده است تا هویت واقعی اش را پنهان کند او سوفیا نام دارد و عضو یک باند قاچاق زنان است که به این طریق دختران جوان را فریب داده و به زور وادار به تن فروشی، فروش مواد و خروج از کشور می کند.

قاضی بعد از شنیدن این صحبت ها آنها را به دادگاه جنایی معرفی کرده و گفته است این مسئله را نمی توان در دادگاه خانواده پیگیری کرد و بهتر است مراجع ذی صلاح در این مورد قضاوت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied