شمانیوز
شما نیوز

صاعقه در شاهرود 9 کشته و مجروح بر جا گذاشت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):در اثر وقوع صاعقه در شهرستان شاهرود، دو نفر از افرادی که در منطقه تفریحی چالچالیان این شهرستان حضور داشتند، کشته و هفت نفر دیگر مجروح شدند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود اسامی جان‏باختگان این واقعه را اعلام کرد.

محمود عامری ادامه داد: پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شاهرود در پی وقوع این حادثه طبیعی، فعالیت‏های بسیاری برای بهبودی حال مصدومان انجام دادند.

وی تصریح کرد: متاسفانه صاعقه‏ای که عصر دیروز رخ داد، جان دو نفر را گرفت و این افراد بر اثر برخورد رعد و برق با بدنشان جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود افزود: ماموران این مرکز، پیکر جان‏باختگان را از منطقه تفریحی چالچالیان در 35 کیلومتری محور مواصلاتی شاهرود - گرگان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: زمان وقوع صاعقه، بنا به گفته شاهدان عینی و ماموران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود شمار زیادی از مردم در حال تفریح در این منطقه گردشگری بوده‏اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود ادامه داد: با وقوع این حادثه طبیعی، دو نفر از هم‏وطنانمان به نام‏های «داود نخعی» که 60 سال و «علی نخعی» که 28 سال سن داشت، در همان محل رخداد حادثه جان خود را از دست دادند.

عامری بیان کرد: همچنین به همت ماموران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود، هفت نفر از مصدومان این واقعه طبیعی نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این افراد هم‏اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند و بر اساس آخرین گزارش‏های دریافت شده، وضع عمومی آنها مساعد است.

تیوب‏سواری در پیست چالچالیان در جاده شاهکوه در 38 کیلومتری محور شاهرود - گرگان شیوه جدید سرگرمی شاهرودی‏ها در فصل زمستان است که تنها چند سالی از رونق آن می‏گذرد.

این تفریح اخیراً مشتری‏های زیادی نیز از سوی گرگانی‏ها پیدا کرده و روزهای تعطیل خصوصاً جمعه‏ها بیشترین استقبال از این جاذبه گردشگری مهیج به عمل می‏آید.

منطقه تفریحی چالچالیان در مسیر شاهرود - توسکستان در استان گلستان واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied