شمانیوز
شما نیوز

نیت سیاه ابلیس جن‌گیر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):گروه حوادث: مرد جن‌گیر با این ادعا که خانه‌های 2 خواهر ساده‌لوح پر از روح‌های شیطانی است به اجرای نیت سیاه خود پرداخت.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):2 باجناق نیز ادعاهای این مرد ابلیس را باور کردند غافل از اینکه چه سرنوشتی در کمین همسرانشان است. در حالی که پلیس به دنبال ارائه شکایتی از سوی 2 مرد و همسرانشان علیه جن‌گیر جوان، لوازم و ادوات مربوط به این کار را از خانه وی به دست آورده است، این مرد شیاد خود را بی‌گناه می‌داند.

بنابر این گزارش، چندی پیش 2 خواهر با شوهرانشان با مراجعه به پلیس کلانتری ادعا کردند مرد جوانی با سوءاستفاده از اعتماد آنها اقدامات عجیبی در خانه‌شان انجام داده است. به دنبال طرح این شکایت به دستور بازپرس پرونده اکیپی از ماموران پلیس تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. 2 خواهر جوان که به ادعای شوهرانشان قربانی توطئه‌اي شوم شده بودند در نخستین مرحله تحقیقات تحت بازجویی قرار گرفتند.

یکی از این 2 خواهر که 28 ساله است در این‌باره گفت: من و خواهرم در طبقات اول و دوم یک ساختمان زندگی می‌کنیم و از مدت‌ها پیش هر از چندگاهی در زمان‌هایی که در خانه تنها بودیم صداهای عجیب و غریبی از 2 طبقه بالایی که خالی بود شنیده می‌شد. این صداها موجب ترس و وحشت ما شده بود ‌طوری که گاهی جرات تنها ماندن در خانه را پیدا نمی‌کردیم. چندی پیش شوهرم که از این وضع خسته شده بود موضوع را با یکی از دوستانش در میان گذاشت، او از سر دلسوزی مرد جوانی را که «عباس» نام دارد و میان بچه‌محل‌هایشان به «عباس جن‌گیر» شهرت دارد برای حل مشکل ما معرفی کرد.

یک روز وی همراه جوان جن‌گیر وارد خانه ما شدند. عباس جن‌گیر به محض ورود به حیاط نگاهی به نمای بیرونی ساختمان انداخت و با تعجب گفت: در مجتمع شما 90 برادر جن زندگی می‌کنند که تعدادی از آنها جزو جن‌های خوب و بی‌آزارند و بقیه به‌طور مداوم سعی در آزار رساندن به شما دارند. وی از ما خواست تکه‌کاغذی برایش بیاوریم، سپس وسایل و لوازمی که مورد نیازش بود را روی کاغذ نوشت.

بر اساس درخواست وی، ما باید تکه‌هایی از پوست آهو، خرس، ببر و یک عدد سنجاق برایش آماده می‌کردیم. وی در بالای تکه‌کاغذ نوشته بود برای بیرون راندن جن‌ها نیاز به 17 جلسه کار از یک تا 5 ساعت دارد. با تهیه مقداری از این لوازم، جن‌گیر چند روز بعد به خانه ‌ما آمد. پس از خواندن چند ورد از همه خواست به طبقه چهارم بروند و تنها به من گفت چون جن‌ها بیشتر از همه مرا اذیت می‌کنند پایین بمانم تا وی کار بیرون راندن جن‌ها را آغاز کند.

درخواست عجیبی داشت که نپذیرفتم، وقتی مقاومت مرا دید تهدید کرد اگر هر کاری خواست انجام ندهم یک گروه از جن‌های بد را به جانم انداخته و آسایش زندگی‌ام را برهم می‌زند که باز هم مخالفت کردم. در این هنگام او مایعی را به دستانم زد که احساس کردم پلک‌هایم کم‌کم سنگین می‌شود و پیش از آنکه بتوانم از آپارتمان بیرون بیایم بیهوش شدم.

وقتی بیدار شدم ابتدا فکر کردم برای لحظه‌ای دچار سرگیجه شده‌ام ولی وقتی به ساعت نگاه کردم متوجه شدم 5 ساعت در خواب بوده‌ام. مرد جن‌گیر وقتی دید من چشم‌هایم را باز کرده‌ام با حرکات عجیب و غریبی ادعا کرد تعدادی از جن‌ها را از وجود من بیرون کرده است. وی با بیان اینکه یک هفته بعد برای مرحله دوم کار باز می‌گردد، خواست در این مدت نزد شوهرم کاملا پوشیده لباس بپوشم. وقتی وی رفت به این خواسته‌اش مشکوک شدم ولی به روی خودم نیاوردم، عصر همان روز ناگهان متوجه نوشته‌هایی روی پوست بدنم شدم، خیلی ترسیده بودم و به شوهرم حرفی نزدم.

یک هفته گذشت، عباس بار دیگر به آپارتمان ما آمد، این‌بار من و خواهرم با هم نزد او ماندیم، وقتی او خواست همان کارهای هفته گذشته را روی ما انجام دهد نسبت به گفته‌هایش مشکوک شدم و ماجرا را با شوهرم در میان گذاشتم. با توجه به این شکایت، پلیس خانه مرد جن‌گیر را ردیابی و وی را بازداشت کرد. وی در جریان بازجویی‌های انجام گرفته با دروغ خواندن همه گفته‌های 2 خواهر جوان ادعا کرد: من یک برق‌کار هستم، مدتی پیش آنها از من خواستند برای خارج کردن ارواح خبیثه از آپارتمانشان ورد بخوانم. من هم چون کمی از این قضیه سررشته دارم تنها به خواسته‌شان عمل کرده و 250 هزار تومان از آنها گرفتم.

این ادعاها در حالی از سوی مرد جن‌گیر 34 ساله مطرح شد که پلیس در بازرسی از خانه وی همه ادوات و وسایل مورد نیاز این کار را پیدا کرد ولی عباس جن‌گیر ادعا می‌کند این لوازم متعلق به وی نیستند. بنابر این گزارش، عباس به دستور بازرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی تحت بازجویی پلیس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied