شمانیوز
شما نیوز

آموزش سینما رایگان شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سایت کادر با اهداف نمایشی-آموزشی رسما راه اندازی شد. در این سایت می توانیم هر روز از یک فیلم از برگزیدگان جشنواره های مهم جهان در کنار آموزش رایگان سینما استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سایت کادر که سایتی نمایشی-آموزشی ست از ابتدای این هفته پس از یک دوره آزمایشی رسما آغاز به کار کرد.

این سایت که شعار «سینما را رایگان بیاموزید» را یدک می کشد از بخش های اخبار، مقالات، گفت و گوها و گالری عکس و فیلم تشکیل شده است.

کادر قصد دارد در بخش نمایش فیلم خود فیلم های برگزیده جشنواره های مهم جهانی را به نمایش بگذارد. از جمله این فیلم ها که برای نمایش بر روی سایت قرار داده شده می توان به فیلم کوتاه «ضبط صدا» به کارگردانی جیمز اشاره کرد که در جشنواره فیلم های کوتاه ویرجین، توانسته جایزه اصلی را بدست بیاورد. و یا فیلم کوتاه «بطری» که جایزه بهترین انیمشین جشنواره Vimeo را در سال 2011 از آن خود کرده است.

در قسمت آموزشی هم سایت کادر به آموزش بخش های فیلمنامه نویسی، کارگردانی، تدوین، فیلمبرداری، جلوه های ویژه و تجهیزات فنی می پردازد. از این جمله هم می توان به مقاله ای از دیوید ایوانز به نام «هفت قانون برای نوشتن فیلمنامه کمدی» و تجارب شخصی کیانوش عیاری در فیلمنامه نویسی اشاره کرد.

سایت کادر با آدرس www.kadr.ir هم اکنون برای آموزش علاقه مندان به سینما آماده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied