شمانیوز
شما نیوز

اعتراف یک دزد به جنایت قدیمی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در پی سرقت‌های مشابهی از خانه‌ها در تویسرکان که در آن دزدان با تخریب در خانه‌ها و توپی زنی به داخل خانه طعمه‌هایشان نفوذ می‌کردند تیم ویژه‌ای از پلیس وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در پی سرقت‌های مشابهی از خانه‌ها در تویسرکان که در آن دزدان با تخریب در خانه‌ها و توپی زنی به داخل خانه طعمه‌هایشان نفوذ می‌کردند تیم ویژه‌ای از پلیس وارد عمل شد.

فرمانده پلیس تویسرکان گفت: مأموران با دستگیری یک دزد خانه با سابقه 25 سرقت، پرده از قتلی رخ داده برداشتند. سرهنگ محمد معصومی افزود: به دنبال وقوع چند سرقت خانه، مأموران پلیس با استفاده از روش‌های خاص پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی خود سرانجام موفق به شناسایی دزد شدند. وی گفت: مأموران پلیس با هماهنگی قضایی و کسب مجوز قانونی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه دزد در یکی از شهرهای همجوار شده و وی را غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده پلیس تویسرکان ادامه داد: پس از بررسی و بازجویی‌های بیشتر، این دزد به طور صریح به 17 سرقت خانه در تویسرکان با آدرس‌های نامشخص و هفت سرقت دیگر با پوشش مأموران پلیس در برخی شهرهای استان البرز اعتراف کرد و پرده از راز یک قتل نیز برداشت.

وی افزود: این دزد گفته که در تابستان سال 93 در شهر نهاوند و هنگام کف‌زنی از یک مسافر درگیری ایجاد شده و آنها پول‌های وی را به سرقت برده‌‌اند.

وی تصریح کرد: مالباخته برای بازپس گیری پول‌های خود به در خودروی این دزد آویزان و توسط دزدان حدود 300 متر روی زمین کشانده می شود و با سر به زمین برخورد می کند و در اثر این برخورد دچار عارضه مغزی شده و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان جان می‌بازد.

فرمانده پلیس تویسرکان افزود: در رابطه با موضوع قتل همدست دزد که قبلاً دستگیر شده بود و در زندان به سر می برد با بازجویی، به همدستی با قاتل اعتراف کرد و پس از یک سال پرده از قتل صورت گرفته برداشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied