شمانیوز
شما نیوز

دزد 600 میلیونی را شناسایی کنید +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فردی که با مدارک شناسایی مفقودی یک نمایشگاه دار اتومبیل، ۶۰۰ میلیون تومان از حساب بانکی وی برداشت کرده و متواری است تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در مورخه 9 مرداد 94 یکی از مشتریان بانکی با مراجعه به دادسرای ناحیه 12 تهران اعلام کرد که بیش از 600 میلیون تومان از حساب بانکی وی برداشت شده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. مالباخته که نمایشگاه دار بوده و در زمینه خرید و فروش اتومبیل فعالیت دارد، پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند ماه پیش از این، مدارک شناسایی بنده شامل کارت ملی و ... را به همراه تعدادی از اسناد و مدارک شخصی گم کردم که در آن زمان نسبت به دریافت مدارک المثنی اقدام کردم؛ در مورخه 9 خرداد94 اطلاع پیدا کردم که بیش از 600 میلیون تومان از حساب بانکی بنده برداشت شده است !! بلافاصله به شعبه وصول چک مراجعه و اطلاع پیدا کردم که شخصی با استفاده از مدارک شناسایی بنده و معرفی خود به عنوان صاحب حساب اقدام به دریافت این مبلغ از بانک نموده است. کارآگاهان اداره چهاردهم پلس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به شعبه بانک محل برداشت پول از حساب مالباخته به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که همزمان با فقدان مدارک شناسایی متعلق به مالباخته، شخص ناشناسی با استفاده از این مدارک شناسایی اقدام به افتتاح حساب در یکی از شعبات بانکی در شمال شهر تهران کرده و نهایتا پس از گذشت چند ماه، اقدام به برداشت پول از حساب مالباخته نموده و بلافاصله با مراجعه به طلافروشی و صرافی های خیابان جمهوری، تمامی این مبلغ را سکه و ارز خریداری کرده است.

دزد 600میلیونی را شناسایی کنید

با شناسایی شعبه بانکی محل افتتاح حساب بانکی مجعول و همچنین شناسایی محل های تراکنش مالی در تعدادی از صرافی ها و طلافروشی های خیابان جمهوری، کارآگاهان به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته پرداخته و در تمامی تصاویر موفق به شناسایی جوانی حدودا 35 ساله شدند که اقدام به برداشت پول از حساب مالباخته و در ادامه خرید سکه و ارز نموده است. مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است. لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055514 و 51055415 در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied