شمانیوز
شما نیوز

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد

آغاز ثبت نام مجوز طرح ترافیک سال 92 از آبان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت‌نام برای آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ثبت‌نام برای آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود ، گفت: براساس مصوبه شورای عالی ترافیک، امسال تعدادی از سهمیه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک نهادهای دولتی و سهمیه بگیرها کسر و به ارگان های حمایتی مانند بنیاد شهید و جانبازان اضافه شده خواهد شد.

وحید نوروزی با بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام آرم‌های طرح ترافیک سال 92 همانند سال گذشته به صورت اینترنتی خواهد بود .

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود گفت: بمیزان مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 92 مانند امسال خواهد بود یعنی 98 هزار و 200 فقره که به صورت روزانه و هفتگی به فروش خواهد رسید.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: لایحه نرخ مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 92 تدوین شده است و بزودی به شورای شهر تهران ارائه می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: پرداخت عوارض و ‌داشتن معاینه فنی معتبر از الزامات ثبت‌نام اینترنتی آرم‌های طرح ترافیک سال 92 خواهد بود و خودروهایی که برگه معاینه فنی نداشته باشند امکان دریافت مجوز طرح ترافیک نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied