شمانیوز
شما نیوز

احمدی مقدم:

پرسنل انتظامی نباید موجب دلخوری مردم شوند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فرماند نیروی انتظامی، گفت: خدمت گذاران نیروی انتظامی نباید طوری رفتاری کنند که موجب دلخوری مردم شوند بلکه باید اخلاق مداری سرلوحه ی کار آنان باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ایسنا نوشت: سردار اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه نیروی انتظامی استان ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و هفته ولایت اظهار کرد: تعیین تکلیف مردم بعد از پیامبر از ویژگی های غدیر بوده و ما باید سپاسگذار ولایت و امامت باشیم چرا که در دوران انقلاب اسلامی هم بعد از ارتحال امام خمینی (ره) با انتخاب مقام معظم رهبری مردم با اطاعت از ولایت شاهد آرامش جامعه شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای تضعیف نظام هستند ادامه داد: جریان های تکفیری امروز خود را مسلمان معرفی می کنند اما وحشیانه در صدد نابودی شیعیان هستند.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه تکفیری ها یک جریان انحرافی و برای ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمنان به وجود آمده اند، خاطرنشان کرد: حضور جریان های تکفیری، انفجار های عراق و دیگر تحولات مصر و سوریه نتیجه دو دستگی در جامعه اسلامی است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه علما باید منادی وحدت بین مسلمانان باشند، تصریح کرد: در کشور ما برادران اهل سنت بیشترین همگرایی را با این نظام و انقلاب داشته اند و دارند و این اتحاد بین اهل سنت و شعیه باید در جهان الگو قرار گیرد.

احمدی مقدم ناامنی و کشتار در مصر، لیبی و تونس را نتیجه حضور استکبار در منطقه به بهانه نابودی تروریست دانست و تصریح کرد: نباید غفلت کنیم تا مبادا حرمت امام و رهبری شکسته شود و باید بدانیم گفتن برخی مطالب اشکال دارد و نباید در این راستا غفلت کینم و باید به صورت جدی مراقب باشیم چرا که دشمنان از غفلت ما سوءاستفاده می کنند و با رهنمود های رهبری و حضور نیروی های جان برکف نیروی انظامی دیگر هرگز شاهد چنین حوادث نخواهیم بود اما باید مراقیب باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید خط امام، رهبری و شهدا را ادامه دهد و حمایت از ولایت فقیه را در سرلوحه خود دارد ادامه داد: مردم ایلام در دروران دفاع مقدس متحمل سختی ها و رشادت های زیادی شده اند و نباید ایثارگری های آن دوران فراموش شود.

احمدی مقدم افزود: نیروی انتظامی باید در مسیر خدمت گذاری دقت و قانون مداری داشته باشد و هرگز ار مسیر شهدا، ولایت و غدیر منحرف نشود.

فرمانده ناجا کشور با ابیان اینکه نیروی انتظامی در خدمت ارزش های اخلاقی و پیشرفت کشور هست اضافه کرد: خدمت گذاران نیروی انتظامی نباید رفتاری کنند که مردم دلخور شوند باید اخلاق مداری سر لوحه ی کار آنان باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به ولایت مداری، سابقه دفاع از کیان این انقلاب و رشادت های دوران دفاع مقدس مردم این استان باید تصمیمات ویژه ای برای استان ایلام قائل شد.

احمدی مقدم اضافه کرد: در ازرزیابی عملکرد استان ها، استان ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

سرقت های خرد و نزاع های ملکی دغدغه های انتظامی استان است بر اساس این گزارش سردار احمدی مقدم بعد از مراسم صبحگاه در نشت خبری با خبرنگاران اظهار کرد: همه جرائم بخصوص جرائم خشن، تجاوز به عنف، قتل، زورگیری در سطح کشور کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برخورد با جرائم خشن توسط نیروی انتظامی مقطعی نبوده و دائمی است، افزود: طرح های امنیتی برای پاسخگویی به مطالبات مردم ادامه دارد.

احمدی مقدم ادامه داد: بعضی از جرائم در سطح کشور بر اساس نوع منطقه به وقوع می انجامد که نیروی انتظامی بر اساس نوع جرائم تدابیر امنیتی را می اندیشد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه ایلام در بین 31 استان کشور از لحاظ ارزیابی عملکرد دومین استان موفق کشور بوده است، خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر اختصاص منابع و نیروی انسانی استان توانسه ارتقاء پیدا کند و در صورت نیار بیشتر ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات برای کنترل مرز های کشور اما تاکنون بیبش از 80 درصد مرزهای کشور به خوبی کنترل می شود تصریح کرد: مرز استان ایلام از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت نیاز ارتقاء پیدا خواهد کرد.

فرمانده ناجا مقوله مرز های دریایی را پیچیده توصیف و ادامه داد: عقب ماندگی هایی در بحث کنترل مرزهای آبی کشور داریم که با دوبرابر کردن شناورها و ناوگان های امنیتی حل خواهد شد.

احمدی مقدم با بیان اینکه در استان ایلام تاکنون شاهد حادثه تروریستی و مرزی نبوده ایم اضافه کرد:سرقت های خرد و نزاع های ملکی از دغدغه های این استان بوده که این جرائم هم به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود می آید.

وی ادامه داد: هر جا تقسیمات کشوری انجام شود امنیت آن منطقه با اندکی تاخیر تامین خواهد شد و مستقر شدن مداوم نیروی انتظامی شهرستان های «بدره» و «سیروان» در استان ایلام که تازه به شهرستان ارتقاء پیدا کردند، تامین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied