شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت عید غدیر فرمانده ناجا خبرداد:

ترخیص خودروهای توقیف شده

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فرمانده نیروی انتظامی از ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده که منع قضایی ندارند به مناسبت عید غدیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ایسنا نوشت: سردار اسماعیل احمدی مقدم از ترخیص خودروها و موتورسیکلت هایی که منع قضایی ندارند به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی این کار صورت گرفت، اگر تعدادی از خودروها و موتورسیکلت ها باقی مانده باشد، ماموران راهنمایی و رانندگی ما، به رفع توقیف آنها کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته امیدواریم همواره مردم برای سلامتی خود و دیگران پیرو قانون باشند و آن را رعایت کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت و یکپارچگی امروز مردم، رهین تمسک به ولایت و امتداد راه عاشورا و غدیر است، گفت: مفتخریم که در کسوت نیروی انتظامی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کنیم چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و ما از خدمتگزاری به آنان خرسندیم.

احمدی مقدم افزود: ماموران راهور در ایام تعطیلی آخر هفته جاری، در راه های شهری و بین شهری مراقبت های لازم را دارند تا مردم بتوانند از فیوضات این روزها بهره برند.

به گزارش ایسنا، به نوشته پلیس فرمانده ناجا مردم ایلام را سمبل ولایت مداری دانست و گفت: امروز افتخار دارم در ایلام و جمع همرزمان هشت سال دفاع مقدس خود باشم، این افراد در سال های جنگ در سیاه چادرها زندگی کردند اما منطقه را ترک نکرده و از آن با تمام قوا به دفاع پرداختند،.

فرمانده ناجا ضمن تبریک عید غدیر خم و آغاز ولایت مطلقه امیرالمومنین علی (ع)، اظهارکرد: ناجا همواره در کنار مردم و تحت امر ولایت به دفاع از حریم اخلاق، ارزش ها و امنیت جامعه می پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی