شمانیوز
شما نیوز

تهران امشب بارانی می‌شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک کارشناس هواشناسی گفت: امشب هوای تهران بارانی می شود، به طوری که در برخی مناطق با آب گرفتگی معابر نیز مواجه خواهیم شد

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمد اصغری در گفت وگو با ایسنا، افزود: بدون شک این باران در رفع آلودگی هوای تهران موثر بوده و تا دو سه روز ادامه می ِیابد.

وی با بیان اینکه در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و البرز نیز با بارش شدید باران مواجه هستیم، افزود: در ارتفاعات ایلام و لرستان نیز با کمی تاخیر شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین در ارتفاعات کشور نیز با بارش برف و مسدود شدن گذرگاه ها و معابر مواجه خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، دمای هوای تهران در روز شنبه 4 آبان با حداقل 9 درجه سانتی گراد و حداکثر 19 درجه، نیمه ابری، همراه با بارش باران و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و در روز یکشنبه 5 آبان همراه با بارش پراکنده، وزش باد و به تدریج کاهش ابر با حداقل هشت و حداکثر 17 درجه سانتی گراد خواهد بود.

در روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه غربی کشور بخشهایی از مرکز و به تدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و طی روز یکشنبه شمال شرق کشور تحت تاثیر سامانه بارش که از اواخر روز جمعه از سمت شمال غرب وارد کشور شده قرار خواهند گرفت و در این مناطق شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied