شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت مجروحان جنایت جنون آمیز خیابان مدنی/یک نفر از مجروحین در دم فوت شده است.+عکس/تکمیلی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):3 نفر از مجروحان نیز پس از انجام اقدامات درمانی مرخص شدند و مابقی مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،رئيس بيمارستان امام حسين (ع) آخرین وضعیت مجروحان حادثه امروز خیابان شهید مدنی را تشریح کرد. محمد آقاجانی درگفت وگو با خبرنگار بهداشت ودرمان خبرگزاری آنا در تشریح وضعیت مجروحان اقدام جنون آمیز فردی در محدوده خیابان شهید مدنی گفت: در حال حاضر دونفر از مجروحان تحت عمل جراحی قرار گرفته اند که حال یکی از آنان وخیم است.

وی افزود: 3 نفر از مجروحان نیز پس از انجام اقدامات درمانی مرخص شدند و مابقی مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند.

به گزارش آامروز ساعت 11 و 36 فردی که بنا به اظهارات مردم، مصرف کننده مواد مخدر (از نوع شیشه) بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از 5 دقیقه و به فاصله 700 متر به طرز جنون آمیزی 12 نفر از شهروندان شامل 4 نفر زن و 8 نفر مرد را مجروح و بلافاصله متواری می گردد که متاسفانه یک نفر از مجروحین فوت شده است.

گفتنی است طبق اظهارات مقامات مسئول، به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، مامورین ظرف مدت 5 دقیقه در محل حاضر و ضمن هماهنگی با اورژانس جهت انتقال مجروحین به بیمارستان امام حسین(ع) اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز نمودند.

خبرها حاکی از این مطلب است که فرد ضارب شناسایی شده و تلاش ها جهت دستگیری وی ادامه دارد. ضمن اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس انگیزه فرد ضارب مشخص نگردیده است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied