شمانیوز
شما نیوز

بلایی که تلویزیون سه بعدی بر سر شما می آورند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از آنجا که تلویزیون سه بعدی تکنولوژی جدیدی است، ابتدا باید آموزشی صحیح به مردم داده شود تا فاصله صحیح تماشای تلویزیون در زمان استفاده رعایت شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روزنامه سلامت نوشت: نکته ای که درباره این تلویزیون های جدید باید به آن توجه کرد، این است که ابزار استفاده از این تلویزیون ها، به ویژه عینک های مخصوص مانند عینک های آفتابی باید استاندارد باشند و در صورتی که شیشه های آنها دچار ایراد شود، فردی که چشم سالمی هم دارد، دچار مشکل دید خواهد شد...

از آنجا که تلویزیون سه بعدی تکنولوژی جدیدی است، ابتدا باید آموزشی صحیح به مردم داده شود تا فاصله صحیح تماشای تلویزیون در زمان استفاده رعایت شود.

نگاه کردن طولانی مدت به تلویزیون های سه بعدی می تواند برای چشم خسته کننده باشد و سبب سردرد و سرگیجه شود. این موضوع به ویژه در کودکان اهمیت بیشتری پیدا می کند. آسیبی که می تواند به چشم کودکان وارد شود (از آنجا که چشم هایی در حال تکامل دارند) بسیار بیشتر است؛ هرچند که بعد از ۲۵ سالگی، این عوارض کاهش می یابند. به هر حال، هر نوع استفاده نادرست از تلویزیون های سه بعدی در کودکان می تواند سبب ناراحتی های چشمی، آستیگمات شدن و حتی حساسیت چشمی، پلک زدن های دایمی و قرمزی چشم ها شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied