شمانیوز
شما نیوز

فرزاد حسنی بازیگر «عملیات مهد کودک» شد

شما نیوز: فرزاد حسنی در «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف نقش آفرینی می‌کند.    

«فرزاد حسنی» که به غیر از بازیگری، مجری‌گری و ترانه‌سرایی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است فعالیت هنری خود را از سال 75 در شبکه جام جم آغاز کرده و تاکنون در فیلم‌های سینمایی متعددی چون «در امتداد شهر»، «شش نفر زیر باران» و «آمین خواهیم گفت» و مجموعه‌های تلویزیونی «عید آن سالـها»،«مسیر انحرافی»، و «مسافری از هند» ایفای نقش نموده‌اند.

وی پیشتر ترانه تیتراژ مجموعه «کمکم کن»، «کوله پشتی» و سریال «روز رفتن» را سروده است و همچنین اجرای برنامه‌های رادیویی «هفت شنبه»، «سه‌شنبه‌های خط خطی»، «آخرشه»، «سندس»، «روز هشتم» و برنامه‌های تلویزیونی «نیمرخ»، «کوله‌پشتی»، «مثلث شیشه‌ای»،«ویژه برنامه نوروز 91در شبکه 3 سیما» و .... را به عهده داشته‌اند.

تاکنون حضور علیرضا خمسه، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، امیر حسین رستمی، بهنوش بختیاری، نفیسه قدرتی، آفاق بهشتی، زینب علیخانی، ژاکلین آواره، اصغر کردبچه، علی اسکندری و مجید مختارپور برای نقش آفرینی در این فیلم قطعی شده بود.

«عملیات مهد کودک» فیلمی فانتزی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می زنند. بخش‌هایی از این فیلم به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.

فیلم‌برداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied