شمانیوز
شما نیوز

بازیگری که نقش «میخائیل گورباچف» را بازی می‌کند+عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کریستف والتز که برای ایفای نقش میخائیل گورباچف رهبر وقت اتحاد شوروی در فیلم «ریکپاویک» انتخاب شده، بازی در این فیلم را چالش بزرگ ‌بازیگری خود می‌داند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، این بازیگر اتریشی‌تبار سینما می‌گوید بازی در نقش شخصیت‌های تاریخی یکی از مشکل‌ترین کارهایی است که هر بازیگر آن را انجام می‌دهد.

والتز در این درام سیاسی پرتنش، نقش مقابل مایکل داگلاس را بازی خواهد کرد، داگلاس در این فیلم در نقش رونالد ریگان ظاهر خواهد شد.

خط اصلی قصه «ریکیاویک» درباره ملاقات تاریخی و معروف رهبران دو کشور بزرگ جهان در دوران جنگ سرد در شهر ریکیاویک است.

این دیدار از سوی تاریخ‌نویسان به عنوان نقطه پایانی بر جنگ سرد بین دو قطب شرق و غرب و دو بلوک بزرگ سیاسی جهان تفسیر شد.

مایک نیول فیلم‌ساز انگلیسی، کارگردان «ریکیاویک» است و امر تولید آن را کمپانی فوکس قرن بیستم به عهده خواهد داشت.

به گفته والتز: گورباچف یکی از با‌نفوذترین و در عین حال جنجالی‌ترین شخصیت‌های سیاسی دهه‌های اخیر است و به همین دلیل، ظاهر شدن در نقش او کار چندان ساده‌‌ای نخواهد بود.

مایک نیول کارگردان فیلم هم می‌گوید برای بازی در نقش‌های اصلی ساخته جدید سینمایی خود، دو استاد خوب بازیگری را در اختیار دارد.

کلید فیلم‌برداری این درام سیاسی ماه مارس در شهر ریکیاویک زده می‌شود و پس از آن، گروه سازنده راهی لوکیشن‌های ایسلند و آلمان خواهند شد.

«ریکیاویک» برای نمایش عمومی در اواخر فصل پاییز (و یا اوایل زمستان) 2013 آماده می‌شود تا بتواند در رقابت‌های اسکاری شرکت کند.

اهل فن عقیده دارند هم کریستف والتز و هم مایکل داگلاس، برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد خواهند شد.

آکادمی اسکار در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به فیلم‌های شرح حال‌گونه داشته و جوایز خود را به بازیگرانی داده که در نقش شخصیت‌‌های واقعی تاریخی ظاهر شده‌اند.

مریل استریپ و کالین فرث در دو سال اخیر جایزه بهترین بازیگر زن و مرد را برای بازی در نقش مارگارت تاچر و ولیعهد انگلستان گرفته‌اند.

تماشاگران سینما کریستف والتز را بیشتر به خاطر بازی در نقش منفی «پدر سوخته‌های لعنتی» می‌شناسند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی