شمانیوز
شما نیوز

فال امروز سه شنبه 12/9/92

فال امروز سه شنبه 12/9/92

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌كنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا كارهایی كه قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌كنی كه بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی كه خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شكست و با یك توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار كوشش بدست آورد.

توصیه های اجتماعی : ارتباط با دوستانت را بیشتر كن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این كار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : پیشنهاد كار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود كه بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فكر كنی و اگر كاملا یقین پیدا كردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : در مورد فردی زیادی فكر می‌كنی. گرچه تنها دیدارهای كوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : فعلا نیازی نیست به فكر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ كنی.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : تو در عشق و دوستی پاكباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به كسی كه علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

توصیه های اجتماعی : جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشكلات و موانع را در پیش پای تو كوچك و حقیر خواهد ساخت.

توصیه های سلامتی : ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه كارها نیز موفق و بانشاط بود.

توصیه های اقتصادی : ... وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌كنی كه همه را متعجب می‌كنی.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد كه دلیل قانع‌كننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور كن تا بتوانی با امید به آینده، هر كاری را شروع كنی.

توصیه های اجتماعی : به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی كمی از خودت ابتكار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

توصیه های سلامتی : كمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض كند و تو را از این رخوت نجات دهد.

توصیه های اقتصادی : در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه كار و فكر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یك حالت، ركود را در پی خواهد داشت.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین كننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد كفایت می‌كند چون موضوع چندان جدی نیست.

توصیه های اجتماعی : شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌كند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده كن و دوستان را دور هم جمع كن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

توصیه های سلامتی : سعی كن از حساسیت و زودرنجی‌ات كم كنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی كه ضرر می‌كنی.

توصیه های اقتصادی : باید تلاش بیشتری كرد تا موفق شد. هر كس زحمت بیشتری می‌كشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فكر كنی كارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد كرد و این رابطه محكم خواهد شد.

توصیه های اجتماعی : فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

توصیه های سلامتی : مواد مغذی كه از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراكیهای سبك به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

توصیه های اقتصادی : در آینده‌ای نزدیك به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید كه برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده كن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. كافی است این در را باز كرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده كنی.

توصیه های اجتماعی : منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر كاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای كه می‌خواهی می‌گیری.

توصیه های سلامتی : مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم كن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

توصیه های اقتصادی : یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : یك تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید كه به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینكه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید كه باید از آنها استفاده كرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری كه تقریبا از تو بعید است. سعی كن همچنان عقل و منطقت در كنار احساساتت كار كند.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌كند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شكست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت كند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ممكن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی كنی فكرت را آزاد كنی و برای مسائل كوچك و كم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نكنی. بدون مراجعه به پزشك می‌توانی به سلامتی‌ات كمك كنی.

توصیه های اقتصادی : با مشكل مالی روبرو می‌شوی كه حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌كشی دستی از غیب مشكلاتت را حل كند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به كار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشكل را برای همیشه حل كنی.

فال روز سه شنبه 12 آذر 1392 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : گیرم كه شانس در خانه تو را بزند و بپرسد كه چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای كه هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه كمكی می‌توانند به تو بكنند!

توصیه های اجتماعی : از چیزهایی كه تو را آشفته می‌كند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده كن.

توصیه های سلامتی : قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شكرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است كه از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ كرد و توسعه داد.

توصیه های اقتصادی : راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب كرد. همیشه در ابتدای كار، آخر آن را در نظر داشته باش.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied