شمانیوز
شما نیوز

مطلب جنجالی در صفحه فیس‌بوک قالیباف

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در صفحه فیس‌بوک منتسب به شهردار تهران نوشته شده است «دوستانی که انگ گاز انبری به تفکر جهادی زدند اینک گاز انبری تیشه به ریشه آزادی‌های اجتماعی می‌زنند.»

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،صفحه فیس‌بوک منتسب به محمدباقر قالیباف شهردار تهران پس از وقفه چند ماه با مطلب زیر فعال شد: «سلامی دوباره خدمت همه هموطنان عزیز...

عذرخواهی می‌کنم بابت این دوری طولانی..»

البته نویسنده این صفحه یاد شده در پاسخ به یکی از نظرات نوشته است: زمان خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. دوستانی که انگ «گاز انبری» به «تفکر جهادی» زدند، اینک «گاز انبری» تیشه به ریشه «آزادی‌های اجتماعی» می‌زنند و صادقانه دروغ می‌گویند و سیاست‌های احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهند... وضعیت اقتصادی که قرار بود 100 روزه سامان یابد امروز پس از دویست روز جز فشار بیشتر به مردم دستاورد دیگری نداشت.

براساس این گزارش، این صفحه به نام محمدباقر قالیباف در ایام قبل از انتخابات یازدهمین‌دوره ریاست‌جمهوری راه‌اندازی شد و پس از مدتی وقفه بعد از انتخابات مذکور مجدا فعال شد.

لازم به ذکر است که مشخص نیست این صفحه مجازی توسط شهردار تهران یا با نظارت وی مدیریت می‌شود و یا مانند اغلب صفحات چهره‌های شناخته شده در فیس‌بوک انتسابش به قالیباف تکذیب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی