شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی آب و هوا در روز 13 فروردین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور، گفت: از ساعات پایانی امروز پایتخت بارانی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها در این کلانشهر فردا نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه طی روز جاری در شمال کشور شاهد بارش باران خواهیم بود، اظهار داشت: بارندگی ‌ها در این منطقه از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا نیز بارندگی و وزش باد شدید در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در مناطق واقع در شمال کشور، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا طی روز آینده در مناطق واقع در شمال کشور به میزان 20 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

گودرزی همچنین درباره شرایط جوی تهران گفت: از بعدازظهر امروز شاهد بارش باران در پایتخت خواهیم بود که البته پیش‌بینی می‌شود بارندگی در این کلانشهر فردا نیز ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شهرکرد طی روز جاری سردترین منطقه کشور است، بیان داشت: برای تهران نیز کاهش دمای هوا 4 الی 5 درجه‌ای را پیش بینی می‌کنیم.

گودرزی اضافه کرد: در نیمه غربی کشور شاهد آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن رودخانه‌ها و همچنین اختلال در تردد جاده‌ها خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: بر همین اساس توصیه می‌شود که مسافران نوروزی از اقامت در حاشیه رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied