شمانیوز
شما نیوز

کتاب گزارش نویسی منتشر شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کتاب « گزارش نویسی » تالیف ناصر شریفی توسط انتشارات رامان سخن منتشر شد

به گزارش خبرنگار شمانيوز؛ هميشه نوشتن روش تحقيق و گزارش نويسي براي دانشجويان و دانش آموزان و حتي مسئولان روابط عمومي ادرات و شركت ها كار سختي بوده و از آن گريزان بوده . اين كتاب سعي كرده است به زبان ساده نحوه و نگارش گزارش نويسي رابراي روزنامه نگاران و دانشگاهيان آموزش دهد. مولف گزارش نويسي را اين گونه تعريف مي كند:

گزارش به معني به جاي آوردن، انجام دادن، در ميان نهادن، اظهار نظر كردن و شرح و تفسير كردن است. گزارش حلقه حياتي زنجيره تصميم گيري و عمل محسوب مي شود . كتاب گزارش نويسي در هفت فصل نگارش شده است : فصل اول به بررسي كليات معني و مفهوم و كاربرد گزارش مي پردازد . در فصل دوم اركان و اجزاء گزارش و در فصل سوم مراحل تهيه گزارش را توضيح مي دهد . در ادامه مولف كتاب در فصل چهارم به بررسي فنون نگارش گزارش مي پردازد و در فصل پنجم به ما ياد مي دهد چگونه به تهيه طرح گزارش بپردازيم و در فصل ششم و هفتم به ترتيب به آموزش تنظيم و نگارش گزارشهاي ويژه اداري و همچنين خلاصه سازي نگارش مي پردازد .

اين كتاب براي روزنامه نگاران و مسئولان روابط عمومي ادارات و همچنين دانشجويان و دانش آموزاني كه دوست دارند با نحوه گزارش نويسي به زبان ساده آشنا شوند كتاب مفيدي مي باشد

لازم به ذكر است كه كتاب « گزارش نويسي » در تيراژ 1000نسخه و با قيمت 6000تومان منتشر شده است

براي تهيه اين كتاب مي نوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل نمايد:

پخش پكتا: 02166973203

انتشارات حكمت : 66461292

پخش كتاب ميلاد: 09365956068

انتشارات رامان سخن: 09149813927 نظام مشرفي نبي كندي

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied