شمانیوز
شما نیوز

صدور حکم انتصاب شهردار ساری از سوی وزارت کشور

شمانیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: مهدی عبوری شهردار منتخب شورای شهر، طی روزهای آینده با حکم وزیر کشور منصوب می شود

فرامرز نقیبی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: انتصاب شهردار منتخب شورای شهر ساری طی امروز و فردا مراحل اداری را در وزارت کشور سپری می کند.

وی اظهار داشت: حکم مهدی عبوری از سوی وزیر کشور، طی روزهای آتی صادر و به زودی مراسم معارفه وی با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه پروژه پل ذغالچال ساری از مصوبات دولت در حوزه تعهدات وزارت نفت بوده است، تصریح کرد: وزارت نفت مکلف است نسبت به تکمیل این پروژه ملی اقدام کند.

نقیبی با بیان اینکه رئیس جمهور وزارت نفت را موظف فه تکمیل این پل روگذر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری کرده است، یادآور شد: هم اکنون 5 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نفت برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده که باید اجرایی شود.

وی در عین حال خواستار توجه بیشتر سرپرست شهرداری مرکز استان به سازمان عمران جهت تامین قیر مورد نیاز آسفالت سطح شهر شد و افزود: در صورتی که در فصل تابستان اقدامات عمرانی انجام نشود در فصل پاییز نمی توانیم به ترمیم کنده کاریها در سطح شهر بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از برگزاری جلسه ای در آینده نزدیک برای تعیین تکلیف سرمایه گذار شهر بازی ساری شد.

شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied