شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از طوفان سندی

آمریکا فلج شده است/تعداد کشته شدگان بیش از ۸۰ نفر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در حالی که مقامهای مناطق آسیب دیده در توفان سندی سعی دارند زندگی عادی را به این مناطق باز گردانند، تعداد کشته شدگان توفان رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سه روز از این توفان می گذرد و تعداد کشته شدگان به بیش از ۸۰ نفر رسیده است. از این ۸۰ نفر تنها ۳۷ نفر در شهر نیویورک جان خود را از دست داده اند و عده ای هم مفقود الاثر هستند. در میان مفقود الاثریها دو پسر بچه ۲ و ۴ ساله هستند که گفته می شود بر اثر فشار آب سیل از آغوش مادرشان رها شده بودند.

گزارشها حاکی از آن است که نزدیک به ۴ میلیون و پانصد هزار نفر در ۱۲ ایالت آمریکا برق ندارند و برخی نقاط با کمبود سوخت مواجه هستند.

گارد ملی آمریکا تا کنون یک میلیون بسته غذا و بطری آب به مناطق آسیب دیده شهر نیویورک فرستاده است.

بنا به گزارش موسسه هواشناسی اکتاک خسارت ناشی از این توفان ۵۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است که دو برابر مبلغی است که در آغاز تخمین زده شده بود.

چهار از هفت خط مترو در نیویورک هنوز قادر به کار نیستند اما برخی از قطارها و اتوبوسها به خیابانها باز گشته اند.

بسیاری از پمپ بنزینها در نیویورک و ایالت نیوجرسی هم هنوز تعطیل هستند.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک روز پنج شنبه از گارد ملی خواست تا به یک میلیون شهروند آب و غذا برسانند. او همچنین از امدادگران خواست تا سالمندان و نیازمندان را در اولویت قرار دهند.

در همین حال مایکل بلومبرگ، شهردار شهر نیویورک از نامزدی باراک اوباما، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد و گفت که او در موضوعهای مربوط به تغییرات آب و هوایی که باعث توفان سندی شده، مدیریت قوی از خود نشان داده است.

,Deluge Cindy ,Deluge Cindy ,Deluge Cindy,Deluge Cindy ,Deluge Cindy ,Deluge Cindy ,Deluge Cindy,Deluge Cindy ,

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied