شمانیوز
شما نیوز

حوادث تکان دهنده هفته گذشته

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):جزئیات سرقت مسلحانه بزرگ در اصفهان ، دستگیری قاتل که همسر اولش را کشت و همسر دوم را گروگان گرفت ، قتل مادر به خاطر سوءظن و پایان رابطه شیطانی زن و مرد خیانتکار از مهمترین اخبار حوادث این هفته بود.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،در این هفته حکم اعدام مردی که همسرش را به دلیل بوی بد دهان به قتل رسانده بود از سوی دیوان عالی کشور تائید شد.اسماعیل 28 ساله متهم است بیستم بهمن ماه سال 89 یک روز پس از عقد با دختر 17 ساله ای به نام فاطمه او را با ضربه های کارد به قتل رسانده است. او در بازجویی ها درباره انگیزه اش گفت :با پیشنهاد مادرم به دیدن فاطمه رفتم و در روز نخست وی را پسندیدم تا اینکه عقد کردیم، وقتی برای نخستین‌بار با هم تنها شدیم ساعتی بعد از عقدمان بود که متوجه بوی بد دهان فاطمه شدم. همان لحظه احساس کردم با دختری شلخته ازدواج کرده‌ام و تا آخر عمر باید بدبختی بکشم. شب پاگشا از خانه بیرون رفتم. وقتی سر کوچه رسیدم چاقو فروشی را دیدم؛ یک چاقو خریدم و بازگشتم. داخل خانه که شدم همه خندان روی مبلها نشسته بودند. بدون اینکه حرفی بزنم سراغ فاطمه رفتم و با چاقو به وی ضربه زدم. اسماعیل پس از محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان به قصاص محکوم شد که که حکم مجازات او از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

سرقت مسلحانه بزرگ در اصفهان

در این هفته دزدان مسلح سرقتی بزرگ را در اصفهان رقم زدند. ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه دوشنبه خودروی حمل پول بانک صادرات مقابل شعبه مبارزان در خیابان بلال اصفهان توقف کرد. ماموران محافظ از خودرو پیاده شد تا کیسه‌های حاوی پول و تراول را جا به جا کنند. همه چیز مثل هر روز عادی بود که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای آرامش خیابان را بهم زد. یکی از ماموران محافظ بانک غرق در خون روی زمین افتاد. چند مرد نقابدار از یک دستگاه پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت پیاده شده و با شلیک تیرهوایی از عابران می‌خواستند نزدیک محل تیراندازی نشوند. سارقان در کمتر از پنج ثانیه خود را به خودروی حمل پول رسانده و با تهدید اسلحه یکی از ماموران محافظ و راننده خودرو را به گروگان گرفتند.

ثانیه‌ای بعد با دستور سارقان راننده خودرو را روشن کرد و حرکت آن‌ها به سوی نقطه‌ای نامشخص آغاز شد. همزمان موضوع به پلیس اعلام شد و چند گشت پلیس خود را به محل حادثه رساندند. زمانی ماموران به محل رسیدند که سارقان آنجا را ترک کرده بودند. بلافاصله مشخصات خودروی حمل پول به گشتی‌های پلیس اعلام شد و ماموران طرح مهار را در منطقه اجرا کردند. مامور مجروح نیز به بیمارستان صدوقی منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. گلوله سارقان بر سینه مرد ۴۷ ساله نشسته بود و پزشکان با عملی نفسگیر او را از خطر مرگ نجات دادند. تلاش برای پیدا کردن خودروی حمل پول ادامه داشت تا اینکه پس از ۲۰ دقیقه ماموران خودروی بانک و دو گروگان دزدان را در خیابان جی پیدا کردند. سارقان مسلح ابتدا گروگان‌های خود را از ماشین به بیرون پرت کرده و بعد در محلی خلوت کیسه‌های پول و تراول را به خودروی خود منتقل کرده و متواری شده بودند.هم اکنون تحقیقات برای دستگیری دزدان ادامه دارد.

قتل همسر اول گروگان گرفتن همسر دوم

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر اول خود و گروگان گرفتن همسر دومش در سنندج به اسلامشهر گریخته بود در این هفته در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر شد.

ماموران کلانتری واوان شهرستان اسلامشهر روز یکشنبه متوجه شدند یک قاتل تحت تعقیب به نام اکبر در حوزه استحفاظی این کلانتری مخفی شده است.بررسی ها نشان داد اکبر تیرماه سال گذشته در جاده دیواندره سنندج همسر اول خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. ماموران پلیس آگاهی سنندج زمانی که برای دستگیری او وارد خانه اش شدند مرد جنایتکار با قمه به سوی ماموران حمله ور شده که با شلیک پلیس مجروح شد. او که خود را در یک قدمی دستگیری می دید همسر دوم و دو فرزند خردسالش را به گروگان گرفت و موفق شد از محاصره ماموران فرار کند.

ماموران کلانتری واوان پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاهش نیز 8 سیمکارت تلفن همراه، دو گوشی تلفن همراه و یک قبضه اسلحه کمری کشف شد.متهم به قتل در جریان بازجویی ها به قتل همسرش و 6 جرم دیگر اعتراف کرد. پس از تحقیقات مقدماتی مرد جنایتکار در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سنندج قرار گرفت.

قتل مادر به خاطر سوء ظن

در این هفته پسر جوان به خاطر سوءظن مادر خود را به طرز هولناکی به قتل رساند. پسر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در بازجویی ها گفت : پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند . مادرم در شیراز زندگی می کرد و من و خواهر و برادرم به داراب آمدیم. مادرم هر از گاهی به ما سرکشی می کرد. او دیروز به داراب آمد. ساعتی قبل برادرم به نام مرتضی با من تماس گرفت و از من خواست که به خانه بروم. وقتی به خانه آمدم با جسد مادرمان روبرو شدم.

در ادامه دستگیری مرتضی در دستور کار ماموران قرار گرفت و کارآگاهان پس از چند ساعت تجسس او را دستگیر کردند.متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی بود با مادرم اختلاف داشتم . تصور می کردم او به خاطر اینکه با مردان غریبه ارتباط داشته باشد ما را رها کرده است.

این موضع خیلی آزارم می داد. به همین خاطر روزحادثه تصمیم به انتقام گرفتم. ابتدا مادرم را خفه کرده و بعد با چاقو چند ضربه به بدنش زدم.

پایان رابطه شیطانی

زن جوان که با همکاری مرد غریبه همسرش را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به اعدام محکوم شد. شانزدهم اردیبهشت ماه سال گذشته ماموران پلیس مرودشت در جریان کشف جسد مرد میانسالی در یکی از جاده های حاشیه ای این شهر قرار گرفتند. پس حضور ماموران مشخص شد مقتول سرایدار یک مدرسه است.

تیم جنایی درادامه همسر محمد را به اداره آگاهی احضار کردند که اظهارات متناقض او در بازجویی ها باعث شک پلیس شد. سرانجام زن جوان در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام امیر اعتراف کرد. نسرین دردفاع از خود گفت: به خاطر مشکلات شوهرم نمی توانستیم بچه دار شویم.

همین موضوع باعث بوجود آمدن اخنلاف بین ما شد. وقتی نقشه قتل را طراحی کریم من به طرفندی از او یک دست خط گرفتم که وی تصادف کرده است.

زن و مرد جنایتکار پس از محاکمه در دادگاه به اعدام محکوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied