شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی طلبه شد + عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):الهام حمیدی بازیگر زن سینمای ایران در تازه‌ترین تجربه بازیگری‌اش در فیلمی با عنوان «گهواره‌ای برای مادر» در نقش یک بانوی طلبه ظاهر شده است.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):کارگردانی این فیلم برعهده پناه برخدا رضایی بوده و چکامه چمن ماه دیگر بازیگر فیلم است. قانون-الهام حمیدی در تازه ترین تجربه سینمایی اش در فیلمی با عنوان «گهواره ای برای مادر» در نقش یک بانوی طلبه ظاهر شده است. الهام حمیدی بازیگر زن سینمای ایران در تازه ترین تجربه بازیگری اش در فیلمی با عنوان «گهواره ای برای مادر» در نقش یک بانوی طلبه ظاهر شده است. کارگردانی این فیلم برعهده پناه برخدا رضایی بوده و چکامه چمن ماه دیگر بازیگر فیلم است. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده این فیلم در فضایی شهری به زندگی یک بانوی طلبه می پردازد. نرگس، دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده اند به روسیه بازگردد .

فیلمبرداری این فیلم به تهیه کنندگی محمد احمدی و فیلمبرداری او در یزد به پایان رسیده و گروه این روزها در تهران مشغول کارند. پناه برخدا رضایی تهیه کنندگی و کارگردانی بیش از ۵۸ فیلم داستانی و مستند را به عهده داشته است. رضایی فیلم سینمایی «چراغی در مه» و «دختر... پدر... دختر» را در کارنامه هنری خود دارد که مورد تحسین منتقدین و استقبال جشنواره های جهانی قرار گرفت و جوایز متعدد داخلی و خارجی را برای وی به ارمغان آورد.

عوامل فیلم سینمایی «گهواره ای برای مادر» عبارتند از: کارگردان: پناه برخدا رضایی، طرح فیلمنامه: پناه برخدا رضایی، فیلمنامه: حسین مهکام، مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، تدوین: مستانه مهاجر، صدا گذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، موسیقی: پیمان یزدانیان، مدیر تولید: عباس کلانتری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: روزبه سجادی حسینی، دستیار اول فیلمبردار: ابراهیم اشرفی، نورپرداز: عباداله به افروز، مدیر تدارکات: حسین فیض‌آبادی، چهره‌پرداز: ساناز سرمدی، دستیار دوم کارگردان: امین خنکال، دستیار دوم فیلمبردار: سالار اردستانی، منشی صحنه: شیدا یوسفی، دستیار صحنه: مجتبی اعرابی، دستیار صدا: امید آشوری، عکاس: مسعود اشتری، تصویربردار پشت صحنه: مهدی رضایی، گروه فیلمبرداری: محسن زهی، مجید خمیس‌آبادی، پارسا مجد، گروه صحنه و لباس: حمید زیادی، پروانه ترکمن، شاهین شیرزادی، علیرضا مختارزاده، ابوالفضل میرزاخانی، گروه تولید و تدارکات: محمد رسول شجاعی، یوسف آقایی، حمید صفدری، جواد سیدی، بازیگران: الهام حمیدی، چکامه چمن‌ماه، ملیحه نیکجومند، افسر اسدی، غزل صارمی، فرحناز منافی‌ظاهر، هایده حائری، فرخنده فرمانی‌زاده، مهران رجبی، نیکا خسرو‌آبادی و ... ، تهیه کنندگان: پناه برخدا رضایی، محمد احمدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied