شمانیوز
شما نیوز

توهین بی شرمانه یک عضو شورای شهر کرج به خانواده معظم شهدا+سند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):یک عضو شورای اسلامی شهر کرج در حالی به خانواده های شهدا توهین می کند که حضرت امام خمینی (ره) می فرماید : شهدا شمع و چراغ ملت اند.

به گزارش خبرنگار شمانيوز يكي از سايت هاي استان البرز مدعي شد یک عضو شورای اسلامی شهر کرج در حالی به خانواده های شهدا توهین می کند که حضرت امام خمینی (ره) می فرماید : شهدا شمع و چراغ ملت اند. این عضو شورای اسلامی شهر کرج در نامه ای رسمی که در دبیرخانه شورای اسلامی شهر به ثبت رسیده به یکی از مدیران عامل سازمانهای شهرداری این شهر ، این خانواده ها را به خانواده هایی… که هیچ چیز در ذهن شان فرو نمی رود مثال زده و از مدیر عامل آن سازمان می خواهد تا در راستای سهل و آسان نمودن پاسخگویی شورا اقدامات لازم را انجام دهد.

ماجرا از این قرار است که عضو شورای شهر کرج در نامه ای از مدیر عامل یکی از سازمان های شهرداری این شهر می خواهد تا تسهیلاتی را برای برخی از خانواده های شهدا فراهم نماید. اما هنگامی که مدیر عامل سازمان از وی می خواهد که در چارچوب قانون از طریق مصوبه شورای شهر عمل نمایند این عضو شورای شهر در پاسخ به وی نامه شدیداللحنی را ارسال نموده و با آوردن تمثیلی از یک فرد بدکاره در مقابل قاضی توهین علنی به خانواده های معظم شهدا می نماید. ( به خاطر وقیح بودن تمثیل آورده شده در نامه از ذکر آن خودداری می نماییم)

به گفته یک مقام آگاه این عضو شورای شهر قصد داشته تا با این نامه برخی از افرادی که به وی نزدیک هستند را به آن سازمان معرفی تا در آن سازمان مشغول به کار شود و یا با در اختیار قرار دادن تسهیلاتی در راستای انتخابات شورای شهر آینده برای وی قدم بردارند. گفتنی است این عضو شورای شهر در شش سال حضور خود در این شورا ، درهای دفتر خود را بر روی مردم بسته است. متاسفانه این عضو شورای اسلامی شهر کرج با ارسال این نامه تمام آنچه را که می توانسته به خانواده های شهدا گفته و با صراحت توهین های بسیار شدیدی را به خانواده معظم شهدا داشته است.

ضمن اظهار تاسف از انتشار اینگونه اخبار از کلیه خانواده های شهدا به خاطر انتشار این خبر عذرخواهی می نماییم. باشد انتشار این گونه اخبار رفتارهای نامناسب این عضو شورای اسلامی شهر را اصلاح نموده تا در راستای دفاع از خانواده های شهدا در این مسیر گام بردارد. لازم به توضیح است در صورت عدم عذر خواهی رسمی این عضو شورای شهر از خانواده های شهدا متن و تصویر کامل نامه این عضو شورای شهر منتشر خواهد شد.

***در پي انتشار اين خبر اصل نامه مورد اشاره در خبر فوق براي شمانيوز ارسال شد كه متاسفانه در نامه كلمات بسيار زشتي بكار برده شده است ولي از سوي ديگر روابط عمومي و امور بين الملل شهرداری و شوراي اسلامي كرج با انتشار متني توهین عضو شورای اسلامی شهر به خانواده های معظم شهدا را تكذیب كرد كه متن كامل تكذيبيه به شرح ذيل مي باشد:

در پی انتشار خبری در یکی از سایتها با ادعای توهین یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج به خانواده معظم شهدا ، بلافاصله شهرداری کرج موضوع را بررسی و اعلام می دارد:

در مکاتبه عضو محترم شورای اسلامی شهر با سازمان مربوطه هیچ توهینی به خانواده هاي معظم و مکرم شهدا انجام نشده است و احتمال می رود شبکه خبری بدون مطالعه دقیق و بررسی سوابق ، اقدام به نشر این خبر کذب نموده است لذا پیگیری حقوقی این موضوع را برای مجموعه مدیریتی شهرداری کرج ، اعلام و انتظار دارد در اسرع وقت شبکه مذکور نسبت به اصلاح خبر اقدام نماید.

درخاتمه یادآور می شویم خانواده های شهدا و ایثارگران همواره از ارکان اصلی نظام و انقلاب به شمار میروند و مدیریت شهری کرج نیز به جایگاه این قشر معظم ، اهمیت ویژه ای قائل است .

***شبكه مردمي اطلاع رساني(شمانيوز) آمادگي انتشار پاسخ شهرداري در مورد سند موجود را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied