شمانیوز
شما نیوز

پلیس به دنبال کشف جسد در جنگل

راز قتل داماد نگون‌بخت پس از 43 سال فاش شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فرمانده انتظامی شهرستان شفت استان گیلان از بر ملا شدن راز قتلی پس از 43 سال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار فرداد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان شفت استان گیلان اظهار داشت: در پی نزاع خانوادگی بین دو برادر 61 و 72 ساله، راز قتلی که در سال 1348 یعنی 43 سال قبل در یکی از مناطق روستایی شهرستان شفت رخ داده بود، برملا شد.

فکوری افزود: فردی 45 ساله با اعلام شکایتی مدعی شد تاکنون فکر می‌کردیم پدرمان در جنگل گم شده است تا اینکه دایی من گفت این موضوع صحت ندارد و برادر بزرگش پدر ما را به قتل رسانده و در گودالی دفن کرده است.

فرمانده انتظامی شفت گفت: در پی این گزارش با هماهنگی دادستان شهرستان فرد متهم که اکنون 72 سال دارد دستگیر و در بازجویی‌های پلیسی و همچنین در مواجهه با بستگان درجه اول مقتول که به نوعی مطلع از موضوع بودند لب به سخن گشود و عنوان داشت: به دلیل اختلافات خانوادگی با تبر دامادش را کشته است.

فکوری بیان داشت: این شخص در بازجویی های پلیسی گفته است دامادش را ابتدا چند روزی در پشت منزلش در داخل مزرعه دفن کرده و متعاقب آن پس از چند روز با همکاری برادرش او را از زیر خاک در آورده و در داخل جنگل به خاک سپرده است.

وی افزود: با توجه به گذشت زمان شناسایی محل دقیق دفن جسد توسط متهم امکان پذیر نبوده، ولی تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied