شمانیوز
شما نیوز

قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه:

علاقه‌ای به فیلتر کردن سایت‌ها نداریم اما گاهی اوقات مجبور به این کار می‌شویم

شمانیوز: قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: علاقه‌ای به فیلتر کردن سایت‌ها نداریم اما گاهی اوقات مجبور به این کار می‌شویم.  

منصوری رئیس شعبه 9 دادسرای کارکنان دولت در حاشیه جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت استان تهران درباره عملکرد قوه‌قضاییه در رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی اظهار داشت: قوه‌قضاییه با جدیت، قدرت و دقت کافی موضوع را پیگیری کرد و رسیدگی به این پرونده یکی از اسناد افتخار قوه‌قضاییه است.

وی درباره کاهش تخلفات کارکنان دولت افزود: خدمت به مردم توفیقی است که به کارکنان دولت سپرده شده است و آنها باید حواسشان به مسئولیتی که دارند باشد تا در دام شیطان نیفتند.

منصوری در پاسخ به این سوال که بزرگیان معاون توسعه نیروی انسانی رئیس جمهور مدعی کاهش دریافت رشوه توسط کارکنان دولت با اجرای طرح تحول اداری شده و آیا این ادعا درست است یا خیر گفت: آمار دقیقی برای اثبات یا رد این ادعا ندارم و اطلاعات و آمار دقیق را باید از دادستان تهران بخواهید.

منصوری با بیان اینکه ما بنا نداریم سایت‌ها را فیلتر کنیم، گفت: امیدواریم هیچ سایتی فیلتر نشود اما اخلاق مهم است و رسانه‌ها باید رعایت اخلاق را بکنند.

این قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه همچنین درباره فیلتر کردن رسانه‌های متخلف افزود: رسانه‌ها باید آبرو و حقوق دیگران را رعایت کنند و مطالب خود را با اطمینان و بدون شک و شبهه منتشر کنند.

وی گفت: بنا نداریم سایتی را فیلتر کنیم و واقعا از فیلتر کردن بدمان می‌آید؛ دوست داریم همه سایت‌ها در فضای آرام و مملو از اخلاق‌مداری فعالیت کنند اما گاهی اوقات چاره‌ای نیست و مانند جراحی هستیم که ناچار است از تیغ جراحی استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied