شمانیوز
شما نیوز

600 ثانیه نبرد مادر فداکار با تمساح 4 متری-تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مادر هندی در اقدامی شجاعانه پس از 600 ثانیه نبرد نابرابر ، موفق به نجات فرزندش از آرواره‌های مرگبار تمساح چهار متری شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از آسوشیتدپرس،"دیوالینن وانکار" مادر 58 ساله به همراه "کانتا" دختر 19 ساله خود در حالی که در کنار رودخانه "ویشوامیتری"در 40 کیلومتری وادودارا، در غرب هند سرگرم شستن لباس‌های خود بودند که با حمله ناگهانی و دور از انتظار یک تمساح چهار متری غافلگیر شدند.

///////////////////محسنی ///////////////////محسنی
بنا براین گزارش در حالی که این مادر شجاع 58 ساله موفق به فرار شد، یک پای دخترش بین دندان‌های اره‌ای تمساح عظیم الجثه 4 متری گرفتار شده بود. نجات این دختر 19 ساله در حالی صورت گرفت که تمساح از یک طرف باگرفتن پای قربانی خود قصد کشیدن وی به درون آب را داشت و از طرف دیگر مادر دختر جوان با گرفتن دست‌های وی در برابر هدف نهایی تمساح مقاومت می‌کرد. دست و پا زدن" کانتا "نتوانست تمساح را از هدف خود منصرف کند و به ناچار مادر وی با مسلح شدن به سلاح چوبی پس از 10 دقیقه نبرد نفسگیر موفق به نجات فرزندش شد.
600 ثانیه نبرد نفسگیر مادر فداکار با تمساح 4 متری‎ + تصاویر
این مادر شجاع قهرمانانه توانست با وارد کردن ضربه های محکم توسط سلاح چوبی‌اش که یک تخته مخصوص شستشوی دستی لباس بود دخترش را از آرواره های تمساح چهار متری در یک نبرد طولانی 10 دقیقه ای نفسگیر، نجات دهد. به گفته" وانکار" به نقل از این خبرگزاری، "من با استفاده از تمام نیروی خود او را به جلو و عقب حرکت می‌دادم، اما تمساح چنان قدرتمند بود که تلاش من حتی برای جابجایی تمساح به اندازه یک اینچ هم کافی نبود. "من حتی برای یک لحظه احساس کردم تمساح دختر من را غرق و او را در مقابل چشمانم خواهد خورد و این تصور وحشتناک منجر به انتخاب اسلحه چوبی ام به عنوان آخرین تلاش برای نجات جان دخترم شد که در نهایت با ضربه های پی در پی به سر تمساح موفق به باز کردن دندانهای قفل شده تمساح و نجات جان دخترم شدم.
600 ثانیه نبرد نفسگیر مادر فداکار با تمساح 4 متری‎ + تصاویر ///////////////////محسنی
به گفته "وانکار" خانواده های ساکن روستای وادودارا به دلیل کمبود آب و نداشتن برق قادر به استفاده از ماشین‌های لباسشویی نیستند وب رای شستن لباس باید به کنار این رودخانه بیایند. بعد از شنیدن هیاهوی این مادر و دختر ، روستاییان با عجله برای کمک در صحنه حاضر و" کانتا" را به بیمارستان، منتقل کردند که به گفته پزشکان خطر جدی، محل گاز گرفته شده در پای راست این دختر را تهدید نمی‌کند.
///////////////////محسنی
یک افسر حیات وحش گفت: پیش‌تر به روستاییان از وجود تمساح در آب رودخانه هشدار داده بودیم و علایمی را مبنی بر هشدار تمساح نصب کرده ایم. به گفته این افسر حیات وحش به نقل از این خبرگزاری، "'او به طور معجزه آسایی جان سالم به دربرده است. تمساح های این منطقه بزرگ و وحشی هستند. سال گذشته، 6 نفر در حملات تمساح در سراسر وادودارا کشته شدند و بیش از 200 تمساح در رودخانه "ویشوامیتری"وجود دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied