شمانیوز
شما نیوز

انگل ترسناکی که در بدن چاق ها زندگی می کند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):زمانی که شما چیز شیرین مصرف می کنید تا هوس خود را برطرف سازید، در واقع شرایطی را فراهم می آورید تا خلط(مخاط) اضافی در بدن شما انباشته گردد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): واقعیت این است، زمانی که انگل ها در روده ها زیست می کنند ، خلط(موکوس) بیشتری حاصل می گردد که این اتفاق به یکباره انرژی را از افراد می گیرد.
در این هنگام افراد مواد شیرین بیشتری را طلب می کنند.بدتر از همه اینها، انگل های خطرناکی است که تمایل دارند در رسوبات چربی زندگی کنند. بنابراین علاوه بر چربی زیادی که دارید، انگل بیشتری نیز خواهید داشت.برای رهایی از این باکتری های yucky نیاز دارید، انرژی بیشتری صرف کنید و به یکباره متوجه خواهید شد که به معنای واقعی کلمه کاهش وزن داشته اید.
برای رفع این مشکل تنها به دو عنصر زیر نیاز دارید:100 گرم بذر کتان10 گرم میخک خشک (ادویه معطر) مقداری قهوه آسیاب شده را با این دو عنصر مخلوط کرده و به حالت پودر درآورید.
روش پاکسازی:هر صبح دو قاشق غذاخوری از این پودر را به مدت 3 روز مصرف کنید.پس از مصرف، 3 روز را استراحت داده و مجدد مصرف را آغاز کنید. لازم است این برنامه را به مدت یکماه انجام دهید.به یاد داشته باشید که این کار را چندین بار در سال انجام دهید تا بدنتان را از این مواد آلوده پاکسازی کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied