شمانیوز
شما نیوز

البرز, پنج شنبه ها تعطیل شد

این مصوبه درجلسه امروز صبح شورای برنامه ریزی و توسعه البرز در استانداری پنج شنبه ها به تصویب اعضاء رسید و ازاین پس کارکنان ادارات استان پنج شنبه ها تعطیل خواهند شد.براساس این طرح ساعات کاری ادارات استان البرز در روزهای عادی از ساعت 14:30بعدازظهر به ساعت16افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار البرز از تعطیلی پنج شنبه ها در این استان از ابتدای سال آینده خبر داد. با تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز تعطیلی استان از ابتدای سال آینده بصورت آزمایشی شهرهای این استان اجرا تا با نواقص احتمالی آن آشنایی بیشتری پیدا شود. این مصوبه درجلسه امروز صبح شورای برنامه ریزی و توسعه البرز در استانداری پنج شنبه ها به تصویب اعضاء رسید و ازاین پس کارکنان ادارات استان پنج شنبه ها تعطیل خواهند شد.

تعطیلی پنج شنبه ها سبب کاهش هزینه، آلودگی هوا و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. طی سالهای گذشته بدلیل وابستگی خاص ادارات البرز به ادارات مرکزی در پایتخت روزهای پنج شنبه و ساعتهای پایانی روز با مشکل عدم تناسب ساعات کاری مواجه بودند. ازاین رو با پیشنهادهای مطرح شده مقرر شد ساعات کاری در استان البرز نیز متناسب با ساعات کاری درتهران تنظیم تا ارتباط ارگانی نیزبراساس همین چارچوب متناسب سازی گردد. این طرح چند ماه پیش مطرح شداما بدلیل اینکه ساعات کاری ادارات در روزهای دیگر میبایست تاساعت16افزایش پیدا میکرد و این افزایش نیاز به بودجه جاری بیشتری بود,اجرایی نگردید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی