شمانیوز
شما نیوز

عسل بدیعی درگذشت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز گذشته در کما بود، ظهر امروز 12 فروردین‌ماه درگذشت.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از دیروز به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، ظهر امروز دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.

وی دو روز گذشته را به دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. با درگذشت این هنرمند و به دلیل خواسته وی که به کرات به خانواده و اطرافیانش اعلام کرده بود، اعضای بدن وی اهدا خواهد شد.

عسل بدیعی متولد سال 1356 بود و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده بود.

بدیعی سال ها پیش همسر "فریبرز عرب نیا" بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت.

وی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم "بودن یا نبودن" به کارگردانی کیانوش عیاری ، آغاز کرد.

از دیگر کارهای این بازیگر سینما می توان به فیلم های دست های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه ای در مه (محمدجواد کاسه ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد.

حضور در مجموعه های تلویزیونی"ششمین نفر" و "تا صبح' از دیگر بخش های کارنامه کاری وی بود.

بدیعی به خاطر بازی در فیلم سینمایی"دست های آلوده" نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied